AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Dette er litt flaut, men jeg har i mangemange år tenkt litt på dette. Det hadde seg nemlig slik at da jeg begynte å eksprimentere med egen kropp ( sikkert rundt 12årsalderen ) så er det også fra den tiden jeg fikk det beste orgasmen jeg senere bare har kunnet drømme om. Dette skjedde i dusjen, og jeg vil tippe det kanskje var den 3. eller 4. orgasmen jeg hadde fått i mitt liv. Den bredde seg over hele kroppen ulikt slik det fungerer i dag. Jeg husker at mitt oppe i alt dette så bredde det seg fra underlivet og oppover, og da det nådde ansiktet så ble det fysisk umulig å ha øynene åpne. - En ganske drøy opplevelse rett og slett. Problemer er nå bare det, at nå, mange år etter så er ikke orgasmene i nærheten av dette. Det føler mer som en liten deilig vibrasjon, men den forholder seg "der nede", og brer seg ikke slik denne gjorde. Er det vanlig å bare oppleve slikt en eller to ganger? Noen som vet hva man kan gjøre for å klare det igjen? Dette er mange år siden. Jeg vil nok kanskje si at de har vært slik de er i dag siden denne store. Håper noen andre også kanskje deler historiene, om de har opplevd noe ala det samme!
Gjest Interstella Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Har opplevd noe lignende dette, bare at jeg var litt eldre enn 12 (tror jeg). Det var også i dusjen - hadde lest om det på topp.no forumet Da måtte virkelig holde meg for å ikke bli høylytt! Men jeg opplever det ikke sånn lenger.. Hvis jeg onanerer i dusjen nå, så blir det som du sier, en liten virbrasjon nedentil. Kanksje vi var mer følsomme da vi var yngre? Alt var nytt og ukjent den gangen - det gjorde sikkert hele opplevelsen i seg selv noe å få orgasme av! Jeg opplever bare orgasmer (av typen; den lille virbreringen nedentil) når jeg gjør det selv. Får ikke orgasmer av sex med typen min desverre.. Tror kanskje ikke dette var noe til hjelp, når jeg leser i gjennom
Havbris Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Vanskelig å si hva dette kan skyldes, kan det være at du ubevisst holder igjen noe i nytelsen? Hos meg har det vært helt omvendt - orgasmene har blitt sterkere og mer "altoppslukende" med årene.
Mr.Omg Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Nå er jeg mann da, men jeg skjønner hva du mener. Da jeg var mellom 9-15 så var det som en gedigen eksplosjon hvor jeg ble utmattet og fryktelig andpusten. Måtte slappe av en goood stund etterpå. Derfor kunne jeg bare kose meg når jeg var hjemme alene Men nå er orgasmene intense i 10-20 sek, og så får jeg en "flytende" indre ro i kropp og sjel, som en sterk drink
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Vanskelig å si hva dette kan skyldes, kan det være at du ubevisst holder igjen noe i nytelsen? Hos meg har det vært helt omvendt - orgasmene har blitt sterkere og mer "altoppslukende" med årene. Jeg blir veldig fort "overfølsom" idet det går for meg. Og jeg misstenker kanskje at dette ødelegger litt.. Føler liksom at jeg ikke rekker å "bli ferdig", før det blir så følsomt at jeg må stoppe eller moderere trykket. Jeg vil lære meg å få de sterkere igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå