Gjest sexysadie Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Vet dere om d der med at ens yndlingsbukse eller den vesken man bruker mest plutselig går blir litt ubrukelig fordi glidelåsen går til helvete og symaskinen er hjemme til à mor? Fryktelig irriterende og d forsurer resten av dagen.
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Hehe, har skredder borti gata som ordner slikt i en fei! *laaat*
Chantique Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Det der kan jeg alt om, slår sjelden feil.
Gjest Lady-M Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Det går an å sy på ny for hånd, som en midlertidig løsning...
aline Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Det går an å så på ny for hånd' date=' som en midlertidig løsning...[/quote'] Funker helt fint, dersom den ikke er superduperkjempetrang bukse som man må ligge for å få på seg, da ville jeg kanskje ikke stolt på håndsøm om jeg ikke hadde virkelig lagt sjela mi ned i den fordømrade glidlåsen!!
Chantique Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 well. Jeg har en bukse med kun glidelås, ingen knapp, og det går helt fint så lenge jeg står rett opp og ned, men så fort jeg begynner å gå noe sted, så sklir glidelåsen ned og jeg har snart buksa langt nedpå knærne !
LilleBille Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 Min far sverget til stiftemaskin i sånne tilfeller...
aline Skrevet 27. november 2003 #8 Skrevet 27. november 2003 well. Jeg har en bukse med kun glidelås, ingen knapp, og det går helt fint så lenge jeg står rett opp og ned, men så fort jeg begynner å gå noe sted, så sklir glidelåsen ned og jeg har snart buksa langt nedpå knærne ! Kan du ikke bare sette en sikkerhetsnål øverst på innsiden? Så sklir vel ikke glidelåsen ned? Eller sy på en knapp og en hempe eller noe, men det er enklere med sikkerhetsnål!! aline liiiiiker sikkerhetsnåler!!
Chantique Skrevet 27. november 2003 #9 Skrevet 27. november 2003 Klart jeg kan det, men sikkerhetsnåler og meg er ikke så gode venner, de har en stygg tendens til å hoppe ut og stikke meg. Irriterende at slikt alltid skjer med de buksene som er best å gå i.
sinicola Skrevet 27. november 2003 #10 Skrevet 27. november 2003 well. Jeg har en bukse med kun glidelås, ingen knapp, og det går helt fint så lenge jeg står rett opp og ned, men så fort jeg begynner å gå noe sted, så sklir glidelåsen ned og jeg har snart buksa langt nedpå knærne ! Høres ut som vi har samme bukse
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #11 Skrevet 28. november 2003 bukser med knapper er d beste!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå