barbocca Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Etter at jeg har hatt sex blir som regel ikke min penis slapp. Ihvertfall ikke særlig lenge. Kan gjerne fortsette rett etterpå. Det er forsåvidt greit, men om det blir kosing/ soving etterpå så fortsetter ereksjonen i lange tider. Synes dette er flaut f. eks hvis jeg ligger med dama i skje. Selv om jeg ikke føler behov for mer sex, så er penis stiv som en pinne. Prøver å ikke ligge så tett inntil dama som jeg vil pga av dette. Hvor vanlig er dette? Er det plagsomt å føle en erigert penis mot seg når sexen er ferdig? Vil helst ikke at dama skal tro at jeg må ha mer sex selv om den er stiv. Synes dette ødelegger litt av intimiteten. Lurer på hva jeg skal gjøre med dette!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Er ikke det vanlig da? Mine mannlige partnere har da gjerne hatt reisning i fem til ti minutter etter avsluttet samleie/utløsning.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Jeg opplevde det ofte med en jeg holdt på med før. Jeg syntes ikke det var negativt. Lurte litt på om det ikke var så godt for han før han kom første gang da, siden han var like stiv etterpå. Men sånn var det jo ikke. Positivt fordi vi kunne fortsette så jeg "fikk mitt" også, istedet for at han ble slapp lenge før vi kunne starte igjen, eller ikke starte igjen i det hele tatt.
HopelessFear Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Jeg syns ikke det er negativt hvert fall.
meesah Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 hmm..altså..hvor lang tid snakker vi om her? en stund etterpå, er det jo normalt at den står en stund etterpå
barbocca Skrevet 26. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2011 hmm..altså..hvor lang tid snakker vi om her? en stund etterpå, er det jo normalt at den står en stund etterpå 20-30 minutter er ikke uvanlig. Noen ganger sovner jeg slik. Blir iallfall ikke bedre når man tenker på det. Akkurat som om den har en egen vilje
meesah Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Kanskje du har et luksusproblem ;-) Nei, de færreste jenter tenker vel over det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå