Gå til innhold

Ereksjon etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter at jeg har hatt sex blir som regel ikke min penis slapp. Ihvertfall ikke særlig lenge. Kan gjerne fortsette rett etterpå. Det er forsåvidt greit, men om det blir kosing/ soving etterpå så fortsetter ereksjonen i lange tider. Synes dette er flaut f. eks hvis jeg ligger med dama i skje. Selv om jeg ikke føler behov for mer sex, så er penis stiv som en pinne. Prøver å ikke ligge så tett inntil dama som jeg vil pga av dette. Hvor vanlig er dette? Er det plagsomt å føle en erigert penis mot seg når sexen er ferdig? Vil helst ikke at dama skal tro at jeg må ha mer sex selv om den er stiv. Synes dette ødelegger litt av intimiteten. Lurer på hva jeg skal gjøre med dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det vanlig da? Mine mannlige partnere har da gjerne hatt reisning i fem til ti minutter etter avsluttet samleie/utløsning.

Skrevet

Jeg opplevde det ofte med en jeg holdt på med før. Jeg syntes ikke det var negativt. Lurte litt på om det ikke var så godt for han før han kom første gang da, siden han var like stiv etterpå. Men sånn var det jo ikke.

Positivt fordi vi kunne fortsette så jeg "fikk mitt" også, istedet for at han ble slapp lenge før vi kunne starte igjen, eller ikke starte igjen i det hele tatt.

Skrevet

Jeg syns ikke det er negativt hvert fall.

Skrevet

hmm..altså..hvor lang tid snakker vi om her?

en stund etterpå, er det jo normalt at den står en stund etterpå

Skrevet

hmm..altså..hvor lang tid snakker vi om her?

en stund etterpå, er det jo normalt at den står en stund etterpå

20-30 minutter er ikke uvanlig. Noen ganger sovner jeg slik. Blir iallfall ikke bedre når man tenker på det. Akkurat som om den har en egen vilje :goodbye:

Skrevet

Kanskje du har et luksusproblem ;-)

Nei, de færreste jenter tenker vel over det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...