Gjest Primula Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Idag var jeg i byen og prøvde å finne meg en ordentlig fin kjole til julebordet. Men det er jo helt umulig å finne fine kjoler i store størrelser Jeg fant en nydelig svart kjole i silkelignende stoff med tynne skulderstropper, pen dyp utringning og vid, bølgende skjørtedel. Jeg fant den største størrelsen (nr 46) og tok den med på prøverommet. Kjolen var virkelig fin, det var bare et problem...jeg fikk ikke igjen glidelåsen i ryggen... Okei, skjønte da at jeg måtte gå på sånne store størrelser- avdelinger, som XLNT, generous, BB osv. Men tror dere de hadde sånne fine kjoler der.? nei nei nei Der har man nemlig enorme overdeler og telt- skjørt. jeg vil ikke ha det! Neon som vet om steder man har penkjoler i litt store størrelser?
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Jeg fant en nydelig svart kjole i silkelignende stoff med tynne skulderstropper, pen dyp utringning og vid, bølgende skjørtedel. Jeg fant den største størrelsen (nr 46) og tok den med på prøverommet. Kjolen var virkelig fin, det var bare et problem...jeg fikk ikke igjen glidelåsen i ryggen.. Neon som vet om steder man har penkjoler i litt store størrelser? Det er ikke sikkert vi har det samme kroppsbygging, men jeg går i 44/46 og funnet noe jeg var veldig fornøyde med på Popin. Prøv "Dona Rosa" merker. Det er fint, moderne, og veldig romslige. Så har Popin mye fine kjøle for tiden som er rimelige i priser. Har sett en kjøle som ligner veldig mye på den du beskrive på Kaffe og synes det så romslige ut, men ikke fikk prøve den. Kanskje prøv de? Ellers er det jo PAS som er solgt både på B-Young og Pip Stormote. Det er mye fint der, litt dyrt. Skjønner du blir frustrert og sint....Hadde brukt mange handletur før jeg klarte å finne noe. Lykke til og bare melde i fra om du trenger ekstra hjelp...
missfidget Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 Grrr....Så ikke at jeg var utlogget nå. Vil bare si at det var faktisk meg som skrev dette innlegget der oppe! Siden jeg nevnte at du kan godt sende meg en PM hvis du vil siden jeg går i 46 og.
Tjorven Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Kjenner meg igjen i dette og det er så irriterende. Kjøpte meg en penkjole i fjor, og måtte opp i "giga-størrelse" for å få den på meg. Synes størrelsene er snåle også, de blir bare mindre og mindre. Men man må nok i en butikk tilpasset litt store jenter for å finne penkjoler som er skikkelig fine og ikke ser ut som telt. Her jeg bor er det en butikk som heter Wilhelmines som har kjempemasse finer klær for store jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå