Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på bleking av tenner, spray tan, farging av bryn og vipper, vippeextentions, hairextentions mm. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange ting...

Farge etterveksten, farge vipper/bryn, ei uke uten sukker gjør susen på både hud og kropp...

Skrevet

Renser huden og barberer meg, men that's it for det meste.

Jeg bruker sjelden (så godt som aldri) sminke, det er sola som farger håret mitt osv.

Skrevet

Bruker ikke slikt. Føler sminke for å dekke kvisearr og neglelakk er juks nok.

Skrevet

TRENER!! det er alfa og omega for meg. Sex gir meg også masse selvtillit.

Ellers så bruker jeg klær jeg synes jeg ser bra ut i, flørter litt, smiler...

Men ja..sex og trening;-)

Skrevet

Trener og spiser sunt

Sminker meg, kler meg i klær jeg trives i

Barberer, lakker negler, skrubber kropp og smører meg inn

Skrevet

Bruker laang tid i dusjn, skrubber kroppen og ansikt, barberer, kurer håret og smører meg med krem etterpå- herlig!

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg jobber mye og er aktiv de dagene jeg har fri, så å ikke skulle noenting og å bare pleie seg selv er deilig.

Da er det fotbad, fotskrubb, kroppsskrubb, hårkur, hårfjerning, neglelakk.

Utenom er det frisørbesøk, tannbleking, øyenbrynsfarging og så tar jeg sol en veldig sjelden gang. Synes ikke spraytan er noe fint.

Spise sunt er såklart av viktighet. Spiser så og si aldri kjøtt eller hveteprodukter lenger, og føler meg mye freshere av det.

Siden jeg går så mye, og ofte i høye hæler synes jeg faktisk fotpleie med fotmassasje er noe av det deiligste som finnes. Skulle ønske jeg kunne gå til det hver dag. ;)

Gjest henriett3
Skrevet

Skal kjøpe meg hairextentions nå snart tenkte jeg. På brynene bruker jeg en blyant med en matt farge, sånn at de ser helt naturlige ut. Jeg bruker markara og litt fondation + rouge.

Skrevet

Renser huden, regelmessige frisørtimer, delikat sminke, farger brynene, er nøye med dusjing, barbering og rene klær, bruker klær i snitt og farger jeg vet er flatterende for min fasong. Bruker selvbruner iblandt, og tar vare på huden og smører med lotion både for velværefølelsen og ved behov. Tar ofte fotbad og lakker alltid tåneglene. Er nøye med å ha pene og rene negler i passelig lengde på hendene.

Skrevet

Pusser og renser tenner, tanntrå, skraper tunga og munnskyllevann.

Tar boblebad og skrudder meg.

Klipper og lakker neiler.

Barberer.

Setter opp håret.

Setter på fine klær og nekter meg selv å kjøpe klær som ikke er fantastiske.

Nydelig undertøy og strømper er et must!

Skal jeg ut og feire er det hairextentions og løsvipper.

Bruker mye kjoler og kåper. Pene gode sko.

ALDRI treningsklær inkl. joggesko utenfor treningslokalet!!!

Spraytan innimellom.

Her er mine neiler:

Her er favoritten til håret;

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Renser huden og barberer meg, men that's it for det meste.

Jeg bruker sjelden (så godt som aldri) sminke, det er sola som farger håret mitt osv.

Samme her.

Skrevet

oh farger bryn, vipper og håret selv da, det må sies :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker på bleking av tenner, spray tan, farging av bryn og vipper, vippeextentions, hairextentions mm. :-)

Absolutt ingen av tingene du nevner. Jeg trener, sørger for å klippe/farge håret mitt jevnlig og gjør ellers de helt vanlige tingene; jeg vasker og smører og sminker meg.

Nå må jeg spørre, er det virkelig vanlig å drive med alt det TS ramser opp? Vippeextensions og hairextensions?

Skrevet

Trynet:

Sminke hver dag jeg skal ut døren.

Solarium.

Nappe bryn.

Rense hud og fuktighetskrem.

Pusse tennene ofte.

Fargelinser en gang i blant (forandring fryder)

Hår:

Vasker hver dag.

Rettetang.

Hårspray.

Farger det av og til, men er fornøyd med min naturlig farge.

Hårextension til festbruk.

Kropp:

Solarium.

Trening.

Spiser passelig, så jeg ikke blir tykk.

Barberer meg (men ikke så ofte nå som singel) på leggene, armhulene, musa og lårene/armene (sommertid).

Outfit:

Kjøper mye stilige klær!

Går med høye hæler.

Tilbehør til daglig (smykker, ringer osv).

Alltid pent og gjennomtenkt kledd.

Ikke joggebukse/joggesko utenom trening.

Negler:

Alltid neglelakk.

Opptatt av utseende, men føler ikke jeg bruker veldig mye tid og penger på det egentlig :)

Gjest HunterLady
Skrevet

- Napper bryn

- Bruker sminke

- Farger håret, kurer det, kjøper gode produkter osv.

- Tar solarium en sjelden gang

- Barberer legger, armhuler osv.

- Pusser tenner (seff), tanntråd og munnskyll

- lakker negler, filer de osv. Men må alltid fjerne den før jobb og labarotorieøvelser, samt klippe neglene :kjefte:

- TRENER!!!! :)

Gjest Cosette
Skrevet

Kurer håret ofte, skrubber kroppen og barberer, smører meg inn med god bodylotion (ofte med litt selvbruning om vinteren), holder ansiktshuden ren og myk med riktige produkter, holder neglene velstelte og går til frisør jevnlig. Sminker meg pent, ordner håret og kler meg slik at jeg føler meg feminin og velkledd. Bruker en nydelig parfyme jeg blir glad av å ha på. Tar vare på tenner. I tillegg passer jeg på å røre meg mye og holde kroppen slank og smidig, og sørger for å få i meg nok av sunt fett, fisk og grønnsaker. Unner meg det jeg vil ha når jeg måtte ønske, det er viktig for min indre harmoni å kunne ta seg et kakestykke på en tirsdag. Leser gode bøker, nyter natur og kultur og omgir meg med mennesker som tilfører positiv energi til livet mitt, det har mye å si for gløden.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg trener, er avhengig av å trene for huden min!

Ellers bruker jeg extensions for å "tette" to hårløse flekker på hver sin side av hodet :P

Ikke så mye mer faktisk :gjeiper:

Edit: jo altså, jeg barberer meg da.

Endret av sequin
Skrevet

Til hverdags er det å ta en lang varm dusj, skrubbe kropp og ansikt, kuret håret, sitte med bena i fotbad mens jeg har ansiktsmaske og drikker te. Sånne små men viktige ting :)

Skrevet

Dusj, barbering, klær jeg liker... sminke hvis det er noe ekstra. Bruker stort sett produkter av god kvalitet, noe som kan hjelpe på velværefølelsen. Farger og klipper håret hos frisør. Spiser relativt sunt og trives med det jeg driver med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...