sauen87 Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Jeg er i full gang med planleggingen av neste års sommerferie :-) Jeg har ikke vært i Danmark siden jeg var liten, så hvor bør vi reise? Hvilke områder er fine? Vi tenker å leie hus, og dermed lage mesteparten av maten selv. Hvor mye bør vi ha med i "lommepenger"? Vi er to voksne og to barn som da er 3 og 5 år. Vi skal kjøre fra Bergen... Om noen har gode Danmarktips - kom med dem=)
HEJ Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Jeg er i full gang med planleggingen av neste års sommerferie :-) Jeg har ikke vært i Danmark siden jeg var liten, så hvor bør vi reise? Hvilke områder er fine? Vi tenker å leie hus, og dermed lage mesteparten av maten selv. Hvor mye bør vi ha med i "lommepenger"? Vi er to voksne og to barn som da er 3 og 5 år. Vi skal kjøre fra Bergen... Om noen har gode Danmarktips - kom med dem=) Vår favoritt er en liten plass som heter Karrebæksminde på Sjælland: http://www.karrebaeksminde.dk/ Er et bittelite "fiskevær". Nydelig strand, koselige kroer/kafèer, masse ting for ungene samtidig som de voksne kan "chille out"...
else_mor Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 (endret) Det er mange flotte steder i Danmark. Jeg liker område rundt Rødby og Lalandia, men det finnes mye bra. Her er noen gode tips på feriehus og steder i Danmark :-) Ferie i Danmark Endret 31. august 2011 av else_mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå