AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Jauu, hvordan forteller dere kjæresten/viser kjæresten att dere har lyst på sex? ;-)
Suzy Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Jeg pleier å spørre om han ikke vil knulle litt/kose litt/legge seg med meg - eller tar på ham, kysser ham evt tropper opp naken og nydusjet. Da pleier det å ordne seg.
KaDust Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Noen ganger ser vi på hverandre og bare sier "Skal vi ha sex?". Trenger ikke alltid egentlig si det entusiastisk. Det starter jo som kødd, men vi ender alltid i senga etter det. Ellers så klår jeg på han, kler av han, eller kysser og koser på han de stedene jeg VET at han blir tent, for da skjønner han tegninga med en gang + at han blir tent som faen.
Tudeluu Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Spør om vi skal ha sex, eller så begynner jeg bare å kose med han.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Jeg gnikker meg innpå ham. Da skjønner han at jeg ønsker å pule. Trenger ikke å si noe engang. Er litt bortskjemt sånn.
Gjest Prozac Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Hvordan overraske i kostyme Ta på kostyme uten at han vet at du skal ta på kostyme. Da blir han nok overrasket, skal du se.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Jeg har sluttet å ta initiativ til sex for lenge siden, etter å alltid bli avvist... Så nå har vi sex på hans primisser, når han vil, og hvis jeg ikke er med må jeg vente til neste gang han vil :-(
HopelessFear Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 Gjør som jeg gjorde her om dagen. Ligg naken i senga og si at fitta di holder på å renne bort fordi du er så jævlig kåt. Om han ikke skjønner tegninga da, så må en begynne å lure litt.
Gjest Maya Skrevet 26. august 2011 #10 Skrevet 26. august 2011 enten skriver jeg ufine sms, eller mail til ham mens han er på jobb f. eks: "jeg har så utrolig lyst på deg akkurat nå." eller "i kveld når vi er alene, har jeg planer om å suge deg lenge og langsomt." Eller så bare tar jeg på ham, kysser ham litt intenst...sånne ting. er veldig ofte jeg som tar initiativet, siden han bare er kåt om morgnen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå