AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Nå har jeg surfet overalt på nettet men finner ikke noe skikkelig nettsted som sier akkurat hvilke matvarer man skal og akkurat hvilke man ikke skal spise. Finner bare spesialvarer. Er det noen som har en link eller kan fortelle?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Sjekk Næringstabellen på det du skal spise. Er det noe særlig karbohydrater der - ikke spis det. Egg er f.eks. veldig bra. Det samme med ost, kjøtt, en det grønnsaker o.l. Få inn nok fett, hovednæringskilde. Ikke spis lettprodukter, du skal ha fettet, og lettprodukter er ofte tilsatt sukker.
Suzy Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Jøsses... lavkarbo.no - der er det klare lister over hva du kan og ikek kan spise innenfor de ulike retningene.
abelille Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Lavkarbo på 3 minutter: http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Jøsses... lavkarbo.no - der er det klare lister over hva du kan og ikek kan spise innenfor de ulike retningene. Hei, Jeg har sett der. Men finner ikke lista. Har du direktelink?
Gjest lillian- Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Finnes det en lavkarbo-butikk i Oslo?
Suzy Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Finnes det en lavkarbo-butikk i Oslo? Nei, men det finnes en hel del produkter både hos Spis deg slank og hos Funksjonell mat.
MiniMjau Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Mulig du har misforstått litt. Du trenger i utgangspunktet ikke spesial-matvarer hvis du vil spise mindre karbohydrater. Mer fett, mindre karbohydrater.Du finner alt på rema for å si det slik. Eneste jeg bruker er fiberhusk, som jeg bruker når jeg lager rundstykker, vafler, muffins, men det er relativt sjeldent. Sukrin bruker jeg også bittelitt av (siden jul har jeg brukt 1/2 kg). Det er et søtningsmiddel. Begge fåes på helsekost, eventuelt meget velassorterte dagligvarebutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå