Gå til innhold

Klesvalg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama ønsker at jeg skal gå i trangere bukser til vanlig. Selv liker jeg å sagge litt, mest komfortabel med det. Tingen er at jeg har en gammel og slitt dongrybukse som hun elsker,som er lav og viser det meste. Jeg har slanke hofter og når pikken er litt større enn snittet for å si det sånn buler det for mye synes jeg. Har sagt at da får hun bruke tightsen hun bruker på trening til daglig :gjeiper: Jenter kan godt være tighte foran og bak uten at det blir trashy. Det vil hun ikke,y-formen foran viser alt for mye synes hun,kan ikke gå i butikken slik. Skal vi velge burka begge to? :sjenert:

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at dere begge to burde gå i det dere vil gå i, ikke det partneren vil at dere skal gå i. Hvis du synes det er ukomfortabelt å gå i den trange buksa, så burde hun skjønne det, siden hun åpenbart synes det er ukomfortabelt å gå ute i den trange tightsen hennes.

Gjest NozMonster
Skrevet

Dama ønsker at jeg skal gå i trangere bukser til vanlig. Selv liker jeg å sagge litt, mest komfortabel med det. Tingen er at jeg har en gammel og slitt dongrybukse som hun elsker,som er lav og viser det meste. Jeg har slanke hofter og når pikken er litt større enn snittet for å si det sånn buler det for mye synes jeg. Har sagt at da får hun bruke tightsen hun bruker på trening til daglig :gjeiper: Jenter kan godt være tighte foran og bak uten at det blir trashy. Det vil hun ikke,y-formen foran viser alt for mye synes hun,kan ikke gå i butikken slik. Skal vi velge burka begge to? :sjenert:

Hva synes dere?

cameltoe heter det ;)

meeeeen, hmm.. personlig så synes ikke jeg heller det er så snasent med den bule-formen på gutter! og desutten så synes jeg at du bør kunne velge selv hva du skal ha på deg! det er ikke noe særlig å gå med klær man ikke føler seg komfertabel i! jeg vil jo heller ikke gå i klær som min eventuelle kjæreste ikke liker, men i værste fall så kan dere vel dra på shopping sammen og prøve å finne noe som begge 2 er fornøyde med? en bukse som er pittelitt strammere en du vanligvis bruker, men ikke er såå stram at penisen synes?

Gjest "gjest"
Skrevet

Sagging gjør seg ikke på folk over tyve år.

• Liker 3
Skrevet

Hehe synes også det er penere med litt trange jeans enn saggebukser på gutter, men du må jo velge selv.. Et kompromiss kan også gjøres, med litt trangere bukser uten at de blir så trange at de viser frem hele utstyret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...