Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #21 Del Skrevet 5. desember 2003 For min del er det avhengig av hvordan penis blir stimulert. Er det snakk om ronking, så kan stimuleringen pågå til siste dråpe sæd er sprutet ut, men stopper stimuleringen med det samme orgasmen er i gang, så fortsetter likevel orgasmen og sprutingen til det er tomt. Er det derimot snakk om samleie, så blir det for intenst å fortsette når orgasmen er i gang, og når "jokkingen" da stoppes så stopper også orgasmen og spruten raskere enn ved runking. Et resultat av dette er at hvis jeg har samleie og får orgasme, så er jeg klar igjen for et nytt samleie med ny orgasme og mer sprut mye raskere enn jeg er klar til "ny dyst" hvis jeg runker/blir runket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avslappende kar Skrevet 8. desember 2003 #22 Del Skrevet 8. desember 2003 Mine erfaringer med min nåværende kjæreste er at det som regel er knulling helt til jeg kjenner at nå kommer jeg. Da tar jeg den 95 % av alle gangene ut og kommer enten på brystene eller ryggen. Har enda ikke fått lov å komme i ansiktet hennes, noe som jeg skulle ønske jeg fikk... Etter jeg har kommet putter jeg den som regel inn igjen og roer tempoet betraktelig, og bare koser meg godt for EN ting er sikkert! Den er utrolig følsom frempå der i de neste minuttene etter utløsningen... Vanvittig deilig! Med hensyn til temaet så er det absolutt mulig å komme uten noe særlig stimulering den siste biten. Under syn av at min partner masturberer foran meg har jeg kommet etter å ikke ha rørt penis de siste minuttene før jeg kom. Så JA! det er mulig å komme uten stimulans den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå