Gjest Lurer Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 I går hadde jeg sex med en ny mann. Da det gikk for ham og han sprutet på meg, trengte han ikke å dra den noe særlige. Det bare sprutet av seg selv helt til det var tomt. Har aldri opplevt det før. Er det vanlig hos dere menn? Kanskje et dumt spørsmål, men jeg bare lurer :-? Har alltid opplevt at de må runke den hele tiden helt til siste sprut, men han her fyren sprutet av seg selv uten å gjøre nesten noen ting.
Gjest Banjo Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Klart det kan gå for tidlig! Spesielt hvis situsjonen e ny og man e litt opphisset og stresset! Blir sikkert bedre neste gang du treffer han.
Joplaya Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 Jeg trenger aldri runke sambo sin når han først får orgasme. Da kan det sprute seg ferdig uten noe hjelp fra meg ja.
Noorgie Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Pussige menn med sære tisselurer du har støtt på. Et ekte mannslem spruter selvfølgelig stolt på eller i kvinnen, uten at den trenges å runkes under utløsningen/orgasmen. Tenk bare når man kommer inne i en kvinne, han runker jo ikke inn i henne, eller??? Jo mere opphisset en mann er, jo kraftigere er spruten....
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 Klart det kan gå for tidlig! Spesielt hvis situsjonen e ny og man e litt opphisset og stresset! Blir sikkert bedre neste gang du treffer han. Hvem sa noe om for tidlig???
Nabodama Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 Mannen min synes ihvertfall det er bedre å øke på med runkingen når det går for ham. Det hadde blitt nedtur hvis jeg runket ham, og sluttet akkurat når det gikk, da vil han ha trøkk!
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 Det har kanskje noe med at under orgasmen strømmer det ennå mere blod inn i penis, som da blir ennå mere følsom. Følelsen/orgasmen blir ennå bedre/intens ved å fortsette bevegelsen, mot å stoppe opp å bare la det sprute av seg selv liksom....
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #8 Skrevet 27. november 2003 Jeg er også ganske avhengig av å fortsette bevegelsene under orgasmen.. Stopper stimuleringen stopper rett og slett orgasmen ("pumpingen") også.. En halv orgasme er ikke særlig tilfredstillende :-?
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #9 Skrevet 27. november 2003 En ting er jo at vi kan komme selv om dere avslutter runkingen....men herregud så deilig det er når dere fortsetter... :D
Noorgie Skrevet 27. november 2003 #10 Skrevet 27. november 2003 Nå var vel ikke spørsmålet hvorvidt det var best å "runke han av", men om det i den hele tatt kan sprute av seg selv. Det spruter av seg selv hos meg, men det er selvsagt en bedre nytelse om stimuleringen fortsetter når ladningen kommer.
Gjest Poirot Skrevet 27. november 2003 #11 Skrevet 27. november 2003 Jeg er også ganske avhengig av å fortsette bevegelsene under orgasmen.. Stopper stimuleringen stopper rett og slett orgasmen ("pumpingen") også.. En halv orgasme er ikke særlig tilfredstillende :-? Hva gjør du da? Kommer du ikke inni henne, eller stopper du og gjør deg ferdig utenfor?
Mogens Skrevet 27. november 2003 #12 Skrevet 27. november 2003 Forskjellen på om man beveger penis når man kommer eller ikke, er nytelsen!!! Den gode følelsen går nesten helt bort hvis den står og spruter for seg selv. En annen ting er at grunnen til at gutter gjerne vil dra den av selv når de kommer, er at jenter ofte ikke vet hvor fort/sakte gutten vil ha det. I et fast forhold, blir problemet mindre, da man gjerne kan kommunisere litt mer . Mogens
Gjest GG Skrevet 27. november 2003 #13 Skrevet 27. november 2003 Forsto jeg dette riktig? Altså, at han pulte deg, hoppet av, og sprutet på kroppen din, uten at han eller du dro i den? Dette er nok hverken rart eller "unormalt" - det kommer an på når han "hoppet av". Hvis han pulte deg til det var "like før" så ville han nok kunne sprute uten mer stimulans. Hvis han stoppet mens det ennå var "et stykke igjen" ville han nok trengt litt runking/suging, ja.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #14 Skrevet 27. november 2003 Hva gjør du da? Kommer du ikke inni henne, eller stopper du og gjør deg ferdig utenfor? Man kan da fortsette å bevege seg inne i henne? Der inne er det ganske stimulerende uansett.. :D Jeg tenkte mest på aktiviteter som foregår ute i kulda..
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #15 Skrevet 27. november 2003 Jeg er helt enig i det som er sagt her, at det er bedre å sprute mens man blir stimulert ... Jeg tipper på at han "hoppet av" for sent, og at spruten kom uten at han selv ville det.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #16 Skrevet 27. november 2003 Farlig med avhopping og å gjøre det uten prevansjon, sålenge jeg ligger med noen så kan den godt lekke noen dråper sæd lenge før orgasme kommer. Eneste forskjellen er at det den lekker før orgasme er helt klar, men en orgasme klædd er hvitere.
Mann 40 Skrevet 27. november 2003 #17 Skrevet 27. november 2003 Etter at point of no return er nådd, spruter pikken av seg selv, men det er best om den blir stimulert.
Nusse Skrevet 29. november 2003 #18 Skrevet 29. november 2003 Klart at det var spennende og veldig opphissende for han med ny dame!(Kanskje lenge siden sist?) Du var sikkert kjempedeilig for han så han fikk en sterk orgasme med kraftige spasmer! :D
Gjest Lurer Skrevet 5. desember 2003 #19 Skrevet 5. desember 2003 Kanskje jeg ikke forklarte det så godt, men han tok den ut en stund før han kom, runket til det gikk for ham og sprutet (i et par sekunder) uten å trenge å runke mer. De mennene jeg har hatt før pleier å runke hele tiden til siste dråpe, men han her sprutet helt av seg selv når det første gikk for ham:-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå