Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har samme problem som meg - nemlig at uuuansett hvilken eyeliner man bruker, så smitter den av på øyelokket etter kort tid? og renner bort, ikke minst?

Jeg er avhengig av vannfast eyeliner fra isadora, men denne er egentlig litt vanskelig å legge syns jeg..men derimot den eneste som funker.

Jeg er fan av de som ser ut som en tusj, de syns jeg er kjempegrei. Syns det er rart at det finnes så lite utvalg på vannfast eyeliner..!

Eller er det bare jeg som ikke vet? Er det noen som kan anbefale noe, og si noe om hvor man får tak i en flytende, VANNFAST eyeliner? Helst i tusjform? Er ikke et krav da..

Men den må ikke smitte av, og den må sitte til jeg fjerner den selv..

På forhånd takk!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker en slik eyeliner i tusj form fra h&m faktisk, men det er grei den. holder lenge og smitter ikke av. billig er den også =)

ellers så bruker jeg flytende eyeliner fra gosh (ikke tusj) og kajal fra lancome.

Skrevet

Er det noen her som har samme problem som meg - nemlig at uuuansett hvilken eyeliner man bruker, så smitter den av på øyelokket etter kort tid? og renner bort, ikke minst?

Jeg er avhengig av vannfast eyeliner fra isadora, men denne er egentlig litt vanskelig å legge syns jeg..men derimot den eneste som funker.

Jeg er fan av de som ser ut som en tusj, de syns jeg er kjempegrei. Syns det er rart at det finnes så lite utvalg på vannfast eyeliner..!

Eller er det bare jeg som ikke vet? Er det noen som kan anbefale noe, og si noe om hvor man får tak i en flytende, VANNFAST eyeliner? Helst i tusjform? Er ikke et krav da..

Men den må ikke smitte av, og den må sitte til jeg fjerner den selv..

På forhånd takk!=)

Jeg hadde det samme problemet med alle eyelinere jeg prøvde. Helt til jeg prøvde ELF sin vannfaste tysj liner, den sitter supergodt! Anbefales virkelig! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg går alltid tilbake til diplineren fra H&M, den smitter ikke av. Noen ganger har den smittet av hvis jeg blir oljete på øyelokkene utover kvelden, men jeg bruker alltid primer så det er ikke noe problem.

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet med alle eyelinere jeg prøvde. Helt til jeg prøvde ELF sin vannfaste tysj liner, den sitter supergodt! Anbefales virkelig! :jepp:

Jeg har denne..å den smitter av på øyelokket etter ca 15 min, i tillegg til at den forsvinner...hoff...:(

Skrevet

Jeg kjøpte en på Make up store. Super fornøyd.Er på en liten krukke og er ganske hard. Kjøper en ksot ved siden av, dypper den i vann og stryker over eyelineren så blir den flytende. sitter veldig bra og jeg får en perfekt strek :)

Skrevet

Har aldri hatt dette problemet, men jeg foretrekker linerne i tusjform, iallefall til en viss grad.

Jeg bruker YSL sin, den er kjempegod! YSL eyeliner

Skrevet

Jeg bruker den fra Kanebo. Smitter ikke av i det hele tatt. Er usikke på om den er vannfast, men jeg tror den må være det, for hvis jeg søler får jeg den ikke av med vann etter den er tørket. Den er i med sånn pensel aktig. Det jeg tror du kaller tusj.

Men hva er forskjellen på eyeliner og kajal? Trodde det var det samme jeg :klo:

Skrevet

Jeg bruker den fra Kanebo. Smitter ikke av i det hele tatt. Er usikke på om den er vannfast, men jeg tror den må være det, for hvis jeg søler får jeg den ikke av med vann etter den er tørket. Den er i med sånn pensel aktig. Det jeg tror du kaller tusj.

Men hva er forskjellen på eyeliner og kajal? Trodde det var

det samme jeg :klo:

Takk for tips!

Ehm,er vel kanskje ingen forskjell egentlig. Er bare jeg som tenker "tørr" når jeg hører kajal, og "våt" når det gjelder eyeliner:)

Skrevet

Takk for tips!

Ehm,er vel kanskje ingen forskjell egentlig. Er bare jeg som tenker "tørr" når jeg hører kajal, og "våt" når det gjelder eyeliner:)

Åja.. hehe.. jeg er ikke så god på sminke å sånn, så trodde det var jeg som ikke hadde fått med meg noe elementært her.

Skrevet

Jeg kjøpte en på Make up store. Super fornøyd.Er på en liten krukke og er ganske hard. Kjøper en ksot ved siden av, dypper den i vann og stryker over eyelineren så blir den flytende. sitter veldig bra og jeg får en perfekt strek :)

Har faktisk hørt snakk om en sånn, fra make up store. Cake eyeliner eller noe? Men da dukker det opp et annet problem,nemlig at jeg syns det blir litt upraktisk..kjøpte en fra lancôme( gel liner), som skulle være bra,men neida. Pluss at kosten måtte vaskes ofte,mistet den ofte (kosten)osv. Jeg begynner å lure på om det er noe rart med øyelokkene mine snart.

Skrevet

Åja.. hehe.. jeg er ikke så god på sminke å sånn, så trodde det var jeg som ikke hadde fått med meg noe elementært her.

Hehe,janei slapp bare av du:) jeg er ikke noe racer selv på området. Så noen hadde nevnt dipliner lenger opp, og det har jeg aldri hørt om=p

Skrevet

mac sin fluedline er fantastisk. Liker også veldig godt lancom sin artliner, men de tester på dyr:(

Skrevet

herregud, jeg hadde den maybelline tusj greia men den TØRKA ut. Kjøpte en ny, den tørka også ut!! De funka kjempebra i noen dager, men så gadd de ikke mer... Har satt på lokket ordentlig og har de sammen med de andre sminkesakene mine liksom...

det vil liksom ikke komme ut noe eyeliner...

pleier å lukke øynene, og spraye hårspray i ansiktet... da sitter all sminke litt bedre.

Skrevet

:jepp:

Denne erfaringer har jeg også + at ELF sin cream eyeliner sitter veldig godt :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...