Gå til innhold

Billige Atkins-barer på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å bestille meg noen Atkins-barer, shakes o.l. på nett, siden man kan spare en del penger sammenlignet med butikkpris i Norge.

Fant en side med godt utvalg: http://www26.netrition.com/

Noen som har erfaringer å dele? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har handlet sikkert 10 ganger fra Netrition og er kjempefornøyd. Selv om frakten ofte er dyr så blir det som regel alltid billigere enn å bestille fra norske nettbutikker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iherb har et greit utvalg ja, og prisen er overkommelig så lenge du holder deg under 200 kroner og 1360 gram per pakke :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo riktignok utsolgt for nesten alt av atkins akkurat nå, men det kommer vel mer.

Går det an å få kjøpt shakes noe sted i butikk forresten? Å bestille det på nett blir i hvert fall dyrt, siden det veier veldig mye mer enn barer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iherb er greit, men skal man ha andre lavkarbovarer er netrition stedet, og ikke iherb, for de har sånn sett et dårlig utvalg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkjøp swlger faktisk sjokolade shakene til atkins:p

Takk for tips! Er et stykke å kjøre til Sparkjøp, men skal prøve å få tatt meg en tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Bestilte meg nettopp 25 barer for $34 med shipping. Valgte iHerb denne første gangen pga. billig shipping, men synes utvalget hos netriton var bedre.

Gleder meg til pakke i posten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvs. trykket nettopp på place order, men den ville ikke ta Visa-kortet mitt. Skrev inn infoen to ganger, men hjalp ikke. Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk jeg inn i nettbanken bare for sikkerhetsskyld, og der er det trekt to summer på ca. 190 kroner. Mistenker at dette er iHerb, da jeg trykket place order to ganger (men fikk begge gangene opp your order is not placed pga. noe med kort, please check xxxx...).

Noen andre som har opplevd dette? Om de har trukket meg to ganger uten at jeg får noe varer?

Om jeg har prestert å bestille dobbelt opp kan jeg imidlertid leve med det, men det stod jo "order not placed"... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd, og jeg har bestilt mye:/ men det kan jo være at den reserverte transaksjonen forsvinner, ettersom varene faktisk ikke er bestilt.. Jeg vet ikke:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS

Googlet litt, og stemmer det at de da bare har reservert pengene? Og da ikke nødvendigvis trekker dem? Det vil jo først bli et problem eventuelt da.

Men det får jeg vel da ikke svar på før neste bankdag (mandag?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lenge siden jeg betalte med et utgått kort med en feil, fikk da opp: ikke godkjent, utgått kort. Pengene ble trukket fra konto, og jeg ringte banken. Han forklarte at pengene bare var reservert, og at banken nullstiller transaksjonene klokka 00.00 neste dag. Så du kan jo evt sjekke imorgen natt eller søndag morgen..

Mine penger kom hvertfall tilbake slik bankmannen sa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, føler meg litt betrygget nå. :)

Ser jo at flere her inne har handlet der, og at det er en seriøs butikk. Satser på at det går greit da, får heller la det plage meg om det skulle vise seg å bli et problem.

Men betaler dere med vanlig VISA? Lurer enda litt på hvorfor jeg ikke fikk plassere ordren med mitt. Vil helst ikke prøve med MasterCard-et før jeg ser at de ikke trekker penger for ikke-sendte varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...