Wonders Skrevet 2. september 2011 #41 Skrevet 2. september 2011 ts, takk for at du har lagt ved masse bilder, og brukt tid på dette, det er så godt å sjå. Jeg liker når noen ser ut som seg selv, med litt anstrengelse. Hår er ekstremt viktig, og det må vare hele dagen fra alle vinkler... 1
Britt Banditt Skrevet 2. september 2011 #42 Skrevet 2. september 2011 Regner med at folk velger hva de liker selv, personlig hadde jeg håret nedslått, med en hårbøyletiara i håret. Jeg valgte selv hva jeg syntes var vakkert, det vil si litt lange ikke for stramme krøller og mest mulig naturlig. Mvh Yvonne Jeg har jo sett bildene og syns du var nydelig på håret, ønsker å ha noe lignende selv (vil ha det enkelt, og syns jeg kler best utslått hår), bare at jeg har litt mer krøller som jeg vil prøve å framheve
Anglofil Skrevet 2. september 2011 #43 Skrevet 2. september 2011 Jeg har jo sett bildene og syns du var nydelig på håret, ønsker å ha noe lignende selv (vil ha det enkelt, og syns jeg kler best utslått hår), bare at jeg har litt mer krøller som jeg vil prøve å framheve Takk for det! Ja, prøvde å gå for en naturlig look. F.eks hadde jeg både fake negler og sminke på (hvilket jeg aldri ellers bruker), men jeg var nøye på at neglene skulle være naturlige uten farge (og ingen klarte å se at de ikke var mine egne, og sminken var ganske ren og "usynlig". For meg var det også viktig å fremheve det som er naturlig. Jeg har litt fall i håret fra før, så litt mer fall i form av løse lange krøller var best synes jeg. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå