Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Alt starta på en fest for 2 uker siden. Jeg ble full (hun var edru) og da er det altid koslig å ha noen å kose med. Nå i ettertid ser det ut som hun liker meg. Sender meldinger, kommenterer alt jeg har av bilder, spørr etter meg hvis jeg ikke er ute og blir irritert hvis jeg ikke gidder. Tror ikke hun skjønner at det var fylle-kos og ingenting mer.

Problemer er at jeg liker henne ikke, hun er fin, men ikke min type.

Hvordan skal jeg klare å hinte til at jeg ikke gjør det? Jeg skal ut imorgen, har planer med ei annen jente, men vil ikke gjøre det ukomfortabelt for hun som liker meg.

Luksusproblem dette her :P

Endret av smack
Videoannonse
Annonse
Skrevet

LØP! Løp så fort du ser henne!!!

Eller så kan du si "jeg liker deg ikke på den måten", men som oftest kan dette også gå galt i og med at jenter ofte vil ha det de ikke kan få. Da løper du

• Liker 1
Skrevet

Om hun ikke tar hintet når du ikke viser interesse og hun allerede FB stalker deg, så er nok det beste at du tropper opp med damen du faktisk er interessert i... :rope: klar og grei beskjed om at du ikke er interssert i henne på den måten...

Gjest "gjest"
Skrevet

Si: Du er veldig real og sånn, men jeg liker deg kun som venninne. Huske på å aldri kose med henne igjen.

Skrevet

Du kan jo bare si det rett ut. Slutt å hinte, mann. Hun tåler sannheten.

Skrevet

Hun kommer ikke til å ta hintet ditt med en gang, men hvis du følger opp med handling (fullstendig ignorering) så gir det seg etter hvert.

Skrevet

Jeg har vært i den situasjonen, og det jeg er mest sint på han det gjaldt for i dag, er at han ikke sa tydelig ifra før han plutselig fortalte meg hvor forelska han var i ei annen.

Han holdt meg på gress, og kjørte meg gjennom en føleseskarusell uten like. Det unner jeg INGEN å oppleve.

Si klart ifra hva du synes om henne, uten å være direkte ufin.

Du kan ogås skylde på fylla for manglende impulskontroll i tilfelle hun tror du var mer edru enn du var.

Hun kommer antageligvis til å gråte noen tårer uansett, så å pakke det inn i sukker for ikke å såre henne der og da vil bare utsette prosessen.

Skrevet

Alt starta på en fest for 2 uker siden. Jeg ble full (hun var edru) og da er det altid koslig å ha noen å kose med. Nå i ettertid ser det ut som hun liker meg. Sender meldinger, kommenterer alt jeg har av bilder, spørr etter meg hvis jeg ikke er ute og blir irritert hvis jeg ikke gidder. Tror ikke hun skjønner at det var fylle-kos og ingenting mer.

Problemer er at jeg liker henne ikke, hun er fin, men ikke min type.

Hvordan skal jeg klare å hinte til at jeg ikke gjør det? Jeg skal ut imorgen, har planer med ei annen jente, men vil ikke gjøre det ukomfortabelt for hun som liker meg.

Luksusproblem dette her :P

Hvorfor ikke prøve å begynne å tenke litt?

Jeg forstår at du har vanskelig for det, men det skader aldri å gjøre et ærlig forsøk.

• Liker 1
Skrevet

Er en som er interessert i meg, hun flørter med meg osv og kommer med små berøring osv. Var med noen venner og venninner på kino, og begikk den tabben å invitere henne :/ Jeg flørtet ikke noe eller noe sånt, men jeg merker veldig godt at hun er interessert. Hun er veldig søt og pen, men jeg er forelsket (4real) i en annen. Derfor vil jeg ikke flørte med henne eller noe sånt for å gi falske forhåpninger. Kommer bare til å ende opp med at hun blir såret.

Tok derfor en liten fegis å snakket om hun jenta jeg er forelsket i med en kompis og hva jeg burde gjøre, bare sånn diskret. Men nok til at hun forstår at jeg liker en annen. Hvis hun fortsetter, så får jeg vel bare si at jeg ikke liker henne på den måten som en over nevnte, men at hun virker hyggelig, og kan sikkert være venner hvis hun ønsker det.

Gjest Spinell
Skrevet

Vær åpen og ærlig med henne, men på en pen og sivilisert måte :)

Husk at vi jenter tolker og tyder alle mulige ting i de mest umulige retninger, og det er aldri godt å vite hva en jente tolker ut av de hintene du sender... Det er derfor like greit å være tydelig først som sist, så slipper du misforståelser. Fortell henne gjerne at du hun er både real og fin, men at du er blitt forelsket i en annen jente.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Bare si at du ikke liker henne

Skrevet

du bare sier det akkurat slik...du er fin og sånn, men du er ikke min type. ikke si: "men vi kan være venner.." det blir aldri bra..

Skrevet (endret)

Slett henne fra facebook, og snakk med henne og si at det var koselig det som skjedde, men at du ikke la noe følelser i det og at du ikke er interessert i noe mer med henne.

Og neste gang du har one night, si klart i fra på forhånd, kun sex no strings attached.

Er lov å si ifra ;)

Endret av Jannu
Skrevet

Si det på en fin måte da, du kan ødelegge ei jentes selvbilde med å være for ærlig. Jeg hadde blitt kjempelei meg om noen sa "Jeg liker deg ikke". Det handler ikke om å ikke være ærlig, men pakke det litt inn for å skåne den andre. Si at du "dessverre er forelsket i en annen", "du er ei super og pen jente, men jeg det er ikke noe mer fra min side", "jeg er ikke interessert i noe forhold, men syns du er veldig pen og kjekk". Noe sånn hadde jeg likt å høre! Sletting fra Face hadde såret meg, blokker henne heller om du ikke ønsker se henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...