momo Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 I dag kom kjolen i posten. Jippi, gjett hvem som var helt i hundre da. Det var rett inn på badet, låse døra, så samboer ikke skulle se, og prøve kjolen. Den var helt nydelig, men jeg tror det må noen små tilpasninger for at den skal sitte som støpt. Også er den kjempelang, så den må nok syes litt opp. Så nå har jeg prøvd den 2 ganger allerede. Lurer på hvordan dere oppbevarer deres kjoler? For den kan jo ikke henge framme, og jeg vil jo ikke ha den liggende i esken, for nå er den kjempekrøllete etter å ha liggi i eske fra USA til Norge. :D :D
Arwen Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Jeg har kjøpt en ordentlig kjolepose som puster jeg. Har fått den anbefalt. Skal henge kjolen hos mamma og pappa tenker jeg
Siam Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 Gratulerer momo! Er det ikke deilig å ha kjolen i hus? Endelig en ting mindre å bekymre seg over. Jeg satt akkurat og så på bildene forloveren min tok av meg da jeg var og prøvde kjolen før den ble sendt til mamma. Gjett om jeg gleder meg til juni!!
jea Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 Gratulerer med kjole.Sikkert kjempe gøy å ha den i hus :D
Snurre Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 Heldig grisen, jeg venter fortsatt på min kjole.... og jeg gifter meg i slutten av februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå