-Fisken- Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Så nettopp en reklame på tv om en ny kinder egg, som liksom var sååååå bra, det var melkebar eller noe sånt? Noen som har hørt/prøvd dette?
Gjest Tex Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Har sett reklamen. Tviler på at den er så sunn som de vil gi inntrykk av.....
BlaBla Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Jeg prøvde den faktisk på morran i dag. Det var helt ålright. Jeg er veldig stor fan av kindersjokolade, men den her...??? Det var honicorn i den. Jeg trodde det var kjeks eller noe annet inni der. Men den var helt grei, men jeg holder meg nok til den vanlige kinder baren. Tror den hadde vært god med noe form for crispycrunch greier inni. Nam nå fikk jeg ikke lyst på sjokolade. Bra jeg har en crispo i sekken.
Gjest Tex Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Nam nå fikk jeg ikke lyst på sjokolade. Bra jeg har en crispo i sekken. Såååå tidlig på morran...? Fyyyyyyy...... *Tex fyser på godt og blandet posen som ligger i skuffen, men smekker seg på fingrene*
Joplaya Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Elsker kinder sjokolade. Men denne var gørr. Spiste den ikke opp engang, Sambo gjorde heller ikke det - og det var en vi delte i to. Så lite likte vi den.
Iset Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 den er jo ikke sunn i det hele tatt. blir faktisk provosert av slike reklamer som fremstiller sjokoladepålegg, nugatti, disse kinderbarene osv som SUNNE og bra for barn, fordi det er melk i dem!! det de "glemmer" å nevne er at det er tonnevis med sukker i dem. folk går vel ikke på slikt? dette er jo for å kose seg med noe godt, ikke fordi det er sunt. har sett dem på reklame på dansk tv3 i et halvt år, vi i Norge er så sent ute med alt var i Italia i 1999, der hadde de sinnsykt mye kinder-ting, som kinderpålegg, kinderbarer )som disse), mini-kinderegg, kinder-kaker osv. kinder er godt:)
Gjest Starya Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 Det er vel kommet to nye kinder-produkter? Den som har et tynt sjokoladelag rundt seg likte ungen. Den med kjeks og "melkekrem" spyttet han i søpla..
Diva Skrevet 28. november 2003 #8 Skrevet 28. november 2003 Den med tynt sjokoladelag er gooood Den andre var ikke så mye å rope hurra for.... At de skal være sunne, har jeg aldri hørt om.
magolia Skrevet 28. november 2003 #9 Skrevet 28. november 2003 Har dere også sett at det er kommet Kinder advenstkalender!?? Noen her som skal ha den i år eller? :wink
-Fisken- Skrevet 28. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2003 Har ikke hørt at den er sunn jeg heller.. Men de gir på en måte uttrykk for at den er det da, når de snakker om hvor mye melk det er i, osv, og finner den i kjøleskapet sammen med melkeprodukter.
Tjorven Skrevet 28. november 2003 #11 Skrevet 28. november 2003 Jeg har smakt denne i dag, og den var ingenting å juble over. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. Vanlig kindersjokolade er mye bedre!
BlaBla Skrevet 28. november 2003 #12 Skrevet 28. november 2003 Jeg har heller ikke hørt at den skulle være så sund. Men hvis man bruker hode så vet man jo at dette er bare salgstriks. Kanskje han er sunnere enn andre, men sunt er ikke sjokolade. Det vet jeg.
Gjest Chriselia Skrevet 28. november 2003 #13 Skrevet 28. november 2003 Ehh..smakte på den,men synes ikke den var noe god Det gjorde heller ikke sister`n som stortsett er alt-etende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå