Gå til innhold

Noka-kuren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det reklameres med to nye typer Noka, grønnsaksgryte, og spagettigryte.

En skolle tro at en grønnsaksgryte hadde all mulighet til å smake godt, men da jeg smakte den, måtte jeg spytte ut det jeg hadde i munnen, og det er sjelden!

At det går an å lage noe så smakløst og vondt. Det så ut som oppkast, og smakte som en tallerken med meljevning. Meget meget skuffet.

Ikke kast bort penga deres på de to variantene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Hvor får du kjøpt dem?? Jeg vil gjerne prøve spagettigryta! Hva koster de? Vet du hvordan de er i forhold til shakene eller nudlene? Jeg synes de smaker godt!.. Spente på spagettien altså! :)

Skrevet

Oi! Hvor får du kjøpt dem?? Jeg vil gjerne prøve spagettigryta! Hva koster de? Vet du hvordan de er i forhold til shakene eller nudlene? Jeg synes de smaker godt!.. Spente på spagettien altså! :)

Fins det ingen grenser!??!?!

Her er det en som sier at de smaker pyton, det første som står i ditt hode er hvor du kan få kjøpt dem?!?!?

Og så er jo det viktigste poenget at pulverkurer er rein og skjær idioti. Det eneste som gir varig virkning er et sunt kosthold med mye mosjon.

• Liker 2
Skrevet

hehe S L A P P av, Lance! Ingen grunn til å bli provosert, vel?

Jeg er bare veldig glad i nudlene og shakene til NOKA, ser fra andres erfaringer at jeg tydeligvis liker smakene bedre enn de fleste, og tenkte at kanskje dette også var tilfelle med disse grytene. - Også er jo spagetti livretten over alle livretter.

Om pulverdietter funker eller ei, er en evig diskusjon. For meg funker det helt perfekt! Kombinerer dem med vanlig, variert kosthold. Jeg bruker shakene til kalorikontrollert kvelds-snacks eller raske mellom-måltid etter trening, hvis det passer å vente med middagen feks..

Nudlene (og shakene) bruker jeg ofte etter feks lange ferier eller de der helgene som ble strukket i begge ender, for å balansere kaloriinntaket mitt litt når det trengs ;)

Synes NOKA er en deilig løsning jeg iblant.

Skrevet

og nei, jeg skal ikke ned i vekt. Jeg vil bare beholde matchvekta mi :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...