Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter veldig mye om og men i forhold til reise i november, så prøver jeg lykken igjen og håper på hjelp fra flotte damer her inne :sjenert:

Vi hadde egentlig bestilt tur til Thailand 15 dager, men kansellerte etter at vi fant ut at vi tror det blir for lang reisevei siden vi har en baby på da 10 måneder. + alle vaksiner han ikke kan ta..

Så skulle vi på billigtur til Spania med Groupon, men det ble aaaaaltfor mye styr og betingelsene viste seg å ikke være det de opprinnelig var.

Nå har jeg bestemt meg for at vi skal på tur i november, uansett hva, så nå trenger jeg litt tips til hvor vi kan dra..

Vi har hele november til disposisjon og ønsker primært å reise 2-3 uker. Vi har en baby på 10 måneder som vi selvfølgelig må ta hensyn til, så det er fint med kort reisevei (helst under 7 timer med fly). Det er veldig deilig om det er varmt dit vi reiser, men det trenger ikke være 45 grader heller..

Vi stiller krav til 4 el 5 stjerners hotell/opphold og det må være noe morsomt for minsten å se (dyrepark, akvarium etc). Airconditon er et must og det er fint om det er mulighet for en liten kjøkkenkrok e.l til å lage middager hjemme.

Kravstore vi..? :fnise:

Håper noen har noen gode og konkrete tips til reisebyrå, sted, hotell osv. Setter pris på all hjelp jeg kan få :jepp:

Endret av Dine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg sett på familieanleggene til star tour og ving på Kanariøyene. Star tour har blue village anlegg på Grand canaria, Tenerife og Lanzarote og Ving har Sunwinghotel på Grand canaria og (tror) Tenerife.

Gjest padawan
Skrevet

Barcelona har jo veldig fint aqvarium. jeg tror det går for å være et av de beste i Europa. jeg tror generelt sett Spania er et ganske barnevennlig sted å reise. Du kan se hva jeg har skrevet om Spania her.

Skrevet

Takk for tips begge to. Har for oss at Spania generelt ikke er så varmt i november, men så trenger vi jo ikke 40 grader heller forsåvidt.

Noen tips til reisebyråer som selger turer til selve fastlandet i Spania? Sjekke ut litt hotell, steder, priser etc :)

Gjest padawan
Skrevet

jeg har vært der i november og desember og det var ganske behageligtemperatur.. tror det var 10-15 grader midt på dagen hvis jeg ikke husker helt feuil. det var i nord og det kan hende der er bittelit varmere i sør. (da jeg var i øst og sør var det september og april. september var for varmt (40+) mens april også var behagelig (kanskje 18-20 grader).

Skrevet

Takk! Da skal jeg sjekke litt ut det å reise innad i Spania.

Tar forresten veldig gjerne i mot andre tips også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...