louise1 Skrevet 25. august 2011 #21 Skrevet 25. august 2011 Jeg er desidert et skikkelig B-menneske! Samboeren min er et A-menneske. Funker egentlig helt greit da, men jeg merker på han nå at han begynner å bli lei av å stå opp alene mens jeg ligger å porker. Han prøver å slå på lys og det hele, men jeg glefser til han om at han skal bare slå av det "pokkers lyset med en gang!" Haha.. Men det går bra, jeg er flink til å stå opp med han til tider og han kan gjerne ligge til langt på dag om han er sliten.
Serenity_ Skrevet 25. august 2011 #22 Skrevet 25. august 2011 Tre spørsmål. Er du A eller B menneske? Er samboeren din A eller B menneske? Hvordan fungerer det å leve sammen der den ene er A og den andre B? jeg er a han er b-c dette har ført til diskusjoner nå og da, og krangler, siden han i tillegg er gretten når han våkner. Det at vi er så ulike på dette plager nok meg mer enn det plager han. Jeg er som regel da alene i timesvis, og kan ofte føle dagen blir sløst bort. Savner å starte dagen med noen, både det å spise frokost sammen, en kaffi, avisen, rett og slett bare å dele det med noen.
Cho Kon It Skrevet 25. august 2011 #23 Skrevet 25. august 2011 Tre spørsmål. Er du A eller B menneske? Er samboeren din A eller B menneske? Hvordan fungerer det å leve sammen der den ene er A og den andre B? Er B-menneske så det holder. Samboeren min er vel A-menneske, men ikke så veldig ekstrem at det gjør noe. Det fungerer veldig bra for oss (meg) at vi er forskjellige der, vi legger oss når han blir trøtt og står opp når han våkner. Hadde jeg bodd alene hadde jeg lagt meg klokka fire-fem på natta. En gang da jeg var singel stod jeg faktisk opp klokken 24:00...
Lillemeg25 Skrevet 26. august 2011 #24 Skrevet 26. august 2011 Skjønner meg virkelig ikke på folk som drar seg til langt utpå ettermiddagen? jeg synes at når kl er 12, så burde man prøve å komme seg opp (hvis man har lagt seg til vanlig tid altså. Ikke hvis man jobber nattvskt f.eks å kom hjem kl 6) For det første så sløser man bort hele dagen og for det andre må det være fryktelig kjedelig for den andre når h*n sover såpass lenge og ikke minst når h*n er gretten på toppen av det hele. Er glad for at typen ikke er en person som sover bort dagen. Jeg er a, men kan sove lenge hvis jeg f.eks har vært på byen. Da er jeg som regel sliten og vil bare sove :gjeiper:
Bezingaa Skrevet 26. august 2011 #25 Skrevet 26. august 2011 Vi er vel egentlig A mennesker begge to. Står opp kl 6 hver dag og rundt kl 8-9 i helgene. Jeg var B menneeske før, men det har endret seg litt gitt. Han har alltid vær A og jeg mer mot et B i forhold til han. Når jeg søkte på jobb etter studie i ca 3mnd, husker jeg at vi hadde noen småkrangler fordi han var sur for at jeg lå i sengen og ikke sto opp med han om morningen. Jeg hadde ikke motivasjon for å stå opp kl 6 når jeg ikke skulle noe. Det var ikke det at jeg sov til langt på dag..stod som regel opp i 9-10 tiden..
Gjest frøken am Skrevet 26. august 2011 #26 Skrevet 26. august 2011 Vi er begge noen skikkelig b-mennesker, han litt verre enn meg. Gud bedre å grinete han er på morgenen... Men det er ikke noe problem! Jeg er våken litt tidligere enn han og pleier å klenge meg på han til han våkner. Noen ganger er det greit, andre ganger kunne han vel lappet til meg... Vi har det så bra ellers så det kunne aldri vært en deal breaker.
Sophie-Ann Skrevet 26. august 2011 #27 Skrevet 26. august 2011 Jeg er B menneske, hater å stå tidlig opp, men legger meg tidlig fordi jeg trenger mye søvn. Min kjære klarer seg med lite søvn, så han kan legge seg veldig sent og stå veldig tidlig opp uten å bli sur og trøtt, så jeg tror han er en blanding. Hadde vært digg å vært A menneske, er ganske gretten om morgenen.
Ego Skrevet 26. august 2011 #28 Skrevet 26. august 2011 Jeg er verken A eller B. Aller helst vil jeg legge meg i tretiden på ettermiddagen, og sove til ti-elleve på kvelden. Jeg er singel, så har mulighet å legge opp dagene slik ganske så ofte.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #29 Skrevet 26. august 2011 Kan nok defineres som A-menneske. Våkner lett kl. 07 i ukedagene da jobben kaller, og selv i helgene (lørdag/søndag) skal det mye til for at jeg sover lenger enn til 09. Sov til 11 her forrige helg, men det er første gang i år og skyldes at jeg ikke var hjemme fra byen før 05.
Gjest No_glitter Skrevet 26. august 2011 #30 Skrevet 26. august 2011 Jeg er A, klarer fint å legge meg tidlig og stå opp tidlig i ukedagene. Men klarer også fint å være våken hele natten en helg - men våkner tidlig da også dessverre... Samboeren min er B, men han har "konvertert" til A siden han må opp grytidlig :gjeiper: Bortsett fra i helgene da, han kan sove til 3 om ingen vekker ham. Men heldigvis vil han opp tidligere da, og kommer når jeg vekker ham på avtalt tidspunkt. Før vi kom sammen, sov han til 3-4 hver helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå