Gjest Kv84 Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Hvor handler dere garn på nett? Om det er et sted med mye garn og annet man trenger, er det grei pris, hva med leveringstiden?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 todamer.no, strikkenett.no og ull.no. Kjapp levering alle steder.
Gjest Lille-pus Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Så vidt jeg vet er Garnstudio/DROPS en av de bedre på området. Ellers har Sandnesgarn nettbutikk Må innrømme at jeg ikke har prøvd noen av nettbutikkene siden jeg er så heldig å bo i hyggelig nærhet til flere garnprodusenters fabrikkutsalg
Gjest Kv84 Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 På garnstudio, hvordan er betalingsmulighetene der? Får man faktura når man bestiller?
PecanPie Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Jeg handler også garn på utenlandske sider, det er mye fint, håndfarget garn på f.eks. Etsy. The Loopy Ewe, 123knit.com, Holst Garn osv. Malsen og Mor har fint ullgarn. Nøstebarn har også deilig garn syns jeg (men litt dyrt). tULLiBALL har garn i vakre farger. Det hender at jeg kjøper av privatpersoner her i Norge også, f.eks. har jeg kjøpt Wollmeise for å prøve. Det kan være vanskelig å få tak i over nett (ville tilstander, Wollmeise-damen legger ut nytt garn hver fredag, og det er bort på 1-2-3!).
Gjest Lille-pus Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 (endret) På garnstudio, hvordan er betalingsmulighetene der? Får man faktura når man bestiller? På de siden jeg linket opp står det følgende: Norsk Prisliste Garnstudio (26.08.2011) Den beste service og veiledning vil du i utgangspunktet alltid få hos våre utmerkede og fagkyndige Garnstudioforhandlere, så sjekk først om du ikke har en Garnstudioforhandler i nærheten! Prisene du finner her er våre maxpriser som alle våre forhandlere følger. Klikk her for mer info om postordre Jeg har brukt fete typer for å utheve den siste linjen i teksten ovenfor. Klikker du da der det står at man skal klikke for mer informasjon om postordre så kommer følgende: Skulle du mot formodning ikke finne noen i ditt nærområde, eller at vedkommende forhandler ikke fører ønsket kvalitet, kan du benytte vår postordreservice. Når du kjøper garn etc. på postordre kommer det et frakt/omkostningsgebyr i tillegg. Gruppe 1: 0-300 gr = 30,- Gruppe 2: 300-1000 gr = 58,- Gruppe 3: 1000 gr -> = 95,- For kjøp av Drops kataloger gjelder egne regler, se nedenfor. Bestill pr telefon eller send en e-mail til [email protected] Butikk TJORVEN på Majorstua i Oslo står for utsendelsen, og vil dermed være den som ekspederer deg. Her vil du selvfølgelig få god hjelp og service. Normal ekspedisjonstid er 5-6 dgr. Når du har avgitt din bestilling, får du opplyst referansenr. samt beløp. Dette beløpet innbetales forskuddsvis på: Kontonr. 6039.05.75273, Tjorven Garn & Gaver, Valkyriegata 17, 0366 Oslo. Tlf/fax: 22 69 33 60. Så fort beløpet er registerert mottatt, sendes garnet til deg. Husk å oppgi på innbetalingen hva du ønsker, referansenummer samt fullstendig navn og adresse. Med andre ord ønskes en forskuddbetaling, etter at varene er bestilt, og kvittering på bestillingen har kommet til deg på mail. Endret 26. august 2011 av Lille-pus
Gjest Kv84 Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 På de siden jeg linket opp står det følgende: Jeg har brukt fete typer for å utheve den siste linjen i teksten ovenfor. Klikker du da der det står at man skal klikke for mer informasjon om postordre så kommer følgende: Med andre ord ønskes en forskuddbetaling, etter at varene er bestilt, og kvittering på bestillingen har kommet til deg på mail. Takk Ser ikke ut til at de er så villige til å sende på post, da jeg ikke bor langt unna butikken på Majorstua. Så kjøper heller fra andre nettbutikker da.
Marissa Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Strikkenett.no selger drops garn og kataloger. De har fri frakt om du bestiller for mer enn 500 kr, har alltid en garntype i mnd på tilbud, og gir rabatt om du kjøer stor kvanta av en type garn. Leverer kjapt og greit. Todamer.no selger også drops garn og kataloger, samt sandnes, dale, du store alpakka, mirasol m.m. De leverer raskt og greit, og er veldgi behjelpelige om det er noe du lurer på, bare å ta en tlf. Har høst mange som skryter av Malsen og mor sitt garn, men jeg har ikke forsøkt det selv. Forstår det slik at det er likt et som selges hos holst garn i danmark. Av internasjonale butikker anbefales theknittinggarden.com, som naturligvis bruker noe lengre tid siden det må sendes fra utlandet. Nettbutikken til sandnesgarn har jeg kun brukt en gang, men det var fryktelig kronglete og tok lang tid, så anbefaler heller å kjøpe fra todamer.
dobby Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 (endret) Eg har også kjøpt frå Picles. Leveringtida har vore super, som regel 1-2 dagar (bur i Akershus). Garnet er av veldig god kvalitet, skikkeleg mjukt og behageleg. Endret 29. august 2011 av dobby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå