Gå til innhold

Coolsculpting s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, men det der så ut som noe ordentlig lureri. Hjemmesnekra hjemmeside, svært liten info.

Hvorfor kan du ikke bestille time på en vanlig privat klinikk og fettsuges?

Skrevet

Har googlet litt og amerikanske sider sier dette er en veldig god metode for fettfjerning. Klinikken er seriøs, så dette er ikke tull. Når man fettsuges så må man ha bedøvelse og sykemelding. Med coolsculpting så slipper man bedøvelse og sykemelding. Jeg vurderer å prøve. Er ikke tykk, men har lovehandles, de er vanskelige å trene bort.

Skrevet

lene tønnesen skrev et innlegg om akkuratt dette igår, her kan du lese om hennes erfaring med deT:)

Skrevet

Ville likt og hørt flere erfaringer før jeg bestiller time.

• 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Drar opp denne tråden igjen, for nå har jeg prøvd dette.

Jeg prøvde en kopi av coolsculpting, som heter lipocryo. De har den på Nirvanaklinikken og MBCsenteret (kanskje andre også, men det er de to jeg vet om). Det er samme teknikk med samme resultater, men en del billigere.

Har gjort min research og effekten til coolsculpting/lipocryo er mer veldokumentert enn de ørten andre "fjern fett uten kirurgi"-metodene som finnes. Men den har vel ikke noe drastisk effekt, og noen ender opp med å måtte ha to behandlinger. Så det kan fort bli dyrt å bli kvitt noen cm.

Det tar jo ganske lang tid før man ser resultater, man må vente minst 4-6 uker før man kan forvente å se noe som helst og de endelige resultatene kan visst ta opp til et halvt år. Men jeg skal grave opp denne tråden igjen om en måneds tid og si ifra hvordan ståa er. Så får vi se om dette funker, da!

Forøvrig er jeg slank og ville bare ha bort det lille på flankene som stadig gjør at den øverste knappen på buksa er vanskelig å få igjen (og får jeg den igjen så får jeg muffin top). Er litt som dette, og håper også på dette resultatet:

http://www.realself....57576&tags=3417

Bare spør om noen av dere lurer på noe rundt behandlingen :)

Anonym poster: 1883ef1b227bcfbcf22328604d113451

Gjest Daenerys
Skrevet

Bildet til høyre i den siste linken ser ut som photoshop. Legg merke til den lyse stripen langs området fettet skal ha forsvunnet. Den lyse fargen finner man ikke på originalbildet.

Skrevet

Bildet til høyre i den siste linken ser ut som photoshop. Legg merke til den lyse stripen langs området fettet skal ha forsvunnet. Den lyse fargen finner man ikke på originalbildet.

Nja, det ser vel heller ut som lys som treffer kroppen, ikke unaturlig at det er forskjellige lysforhold på to forskjellige bilder.

Men uansett, når jeg sier research så mener jeg ikke før/etter-bilder altså (selv om folks personlige erfaringer på det forumet bildet ligger på er verdifulle de også). Jeg mener forskningsrapporter fra nøytrale leger :)

Og meningen var mest å vise før-bildet, for det er sånn jeg ser ut nå. I tilfelle noen med samme kroppsform skulle vurdere coolsculpting. Hvordan "etter" blir gjenstår å se :)

• 1 måned senere...
Gjest Therese
Skrevet

Akkurat tatt cool sculpting og jeg havnet på sykehuset. Ikke at det er vanlig men suget de setter over navnene ( som man ikke skal gjøre) rev opp både muskler og hva enn som ikke skulle rives opp. Trudde jeg hadde blindtarm betennelse Pga smerten. Så vær forsiktig med hvem som gjør dette på deg. Hun var utdannet sykepleier

• 1 måned senere...
Skrevet

Akkurat tatt cool sculpting og jeg havnet på sykehuset. Ikke at det er vanlig men suget de setter over navnene ( som man ikke skal gjøre) rev opp både muskler og hva enn som ikke skulle rives opp. Trudde jeg hadde blindtarm betennelse Pga smerten. Så vær forsiktig med hvem som gjør dette på deg. Hun var utdannet sykepleier

Hvor har du vært?

Drar opp denne tråden igjen, for nå har jeg prøvd dette.

Jeg prøvde en kopi av coolsculpting, som heter lipocryo. De har den på Nirvanaklinikken og MBCsenteret (kanskje andre også, men det er de to jeg vet om). Det er samme teknikk med samme resultater, men en del billigere.

Har gjort min research og effekten til coolsculpting/lipocryo er mer veldokumentert enn de ørten andre "fjern fett uten kirurgi"-metodene som finnes. Men den har vel ikke noe drastisk effekt, og noen ender opp med å måtte ha to behandlinger. Så det kan fort bli dyrt å bli kvitt noen cm.

Det tar jo ganske lang tid før man ser resultater, man må vente minst 4-6 uker før man kan forvente å se noe som helst og de endelige resultatene kan visst ta opp til et halvt år. Men jeg skal grave opp denne tråden igjen om en måneds tid og si ifra hvordan ståa er. Så får vi se om dette funker, da!

Forøvrig er jeg slank og ville bare ha bort det lille på flankene som stadig gjør at den øverste knappen på buksa er vanskelig å få igjen (og får jeg den igjen så får jeg muffin top). Er litt som dette, og håper også på dette resultatet:

http://www.realself....57576&tags=3417

Bare spør om noen av dere lurer på noe rundt behandlingen :)

Nå har det gått 2 måneder hvordan er resultatet?? anbefaler du behandlingen?

• 7 måneder senere...
Gjest Laila
Skrevet

Jeg tok cool sculpting på strømmen laserlegene 27 mai (6 uker) siden. Har nå begynt å se effekten etter behandlingen og venter å se mere. Det sies at opptil 40% fett forsvinner. Jeg er fornøyd så langt og dkal inn til en behandling til i september da man må vente 3mnd. Jeg vet det koster men har født to barn som ga litt heng. Dette er halveis borte nå. Jeg kaller det investering i egen kropp;-)

Anbefaler laserlegene Strømmen

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

dytter denne......hva har skjedd videre her? flere erfaringer?

Anonymous poster hash: e4f0b...7eb

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har akkurat vært å tatt coolsculping. Ikke sugekopp men plate. Er tynn men har "keisersnittmage" 

jeg tok det på torsdag, er øm i dag - er spent på resultatet

Skrevet

Bare en heads up: Du kan ha kulde urticaria uten å være klar over det. Jeg visste ikke at det var en ting, og at det var derfor jeg slet med helsa...så ikke gjør samme tabbe, sørg for all del for å være på den sikre siden før du gjør noe sånt! (Altså 100% sikker på at du ikke har det. Det er noe som man ofte bare har noen år av livet, så du kan plutselig få det, selv om du før har tålt kulde godt). 

Anonymkode: aec91...5ae

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare en heads up: Du kan ha kulde urticaria uten å være klar over det. Jeg visste ikke at det var en ting, og at det var derfor jeg slet med helsa...så ikke gjør samme tabbe, sørg for all del for å være på den sikre siden før du gjør noe sånt! (Altså 100% sikker på at du ikke har det. Det er noe som man ofte bare har noen år av livet, så du kan plutselig få det, selv om du før har tålt kulde godt). 

Anonymkode: aec91...5ae

Jeg måtte ta flere tester i forkant. Blant annet for kuldeallergi. Både på klinikken og hjemme. Ville tro at seriøse klinikker ber om det? 

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå er det 1,5 måned ca siden jeg tok. Og det virker. De sier man må vente 3-4 mnd men allerede etter 3-4 uker begynte noe av den største kulen å forsvinne. Jeg blir oppblåst av hvete og tidligere så jeg ut som 6 mnd gracid etter en bolle eller pasta. Nå ser det mer "normalt" ut. For min del ser det Ut til å holde med en behandling. Gikk fra 84 - 78 cm på høyeste midjepunkt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...