Gå til innhold

Ned i vekt !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 15 som må ned i vekt. Jeg har aldri vært fornøyd med kroppen min, som de færreste jenter på min alder er. Jeg har spilt fotball i 7 år, og derfor har jeg masse muskler, det er vel på leggene og låra jeg har dette mest, og litt i armene. Jeg lurer på hvordan man kan få mindere bein, (altså i dette tilfellet, litt minde muskler) uten at man blir helt sviske?

Har dessverre ikke tøyd så mye det siste halvåret, er det en grunn til store legger ?

Jeg veier 69 kilo og er 1.78 høy. Vil gå ned 5-8 kilo :)

¨

Setter pris på seriøse svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 15 som må ned i vekt. Jeg har aldri vært fornøyd med kroppen min, som de færreste jenter på min alder er. Jeg har spilt fotball i 7 år, og derfor har jeg masse muskler, det er vel på leggene og låra jeg har dette mest, og litt i armene. Jeg lurer på hvordan man kan få mindere bein, (altså i dette tilfellet, litt minde muskler) uten at man blir helt sviske?

Har dessverre ikke tøyd så mye det siste halvåret, er det en grunn til store legger ?

Jeg veier 69 kilo og er 1.78 høy. Vil gå ned 5-8 kilo :)

¨

Setter pris på seriøse svar :jepp:

Som du selv sier; de fleste på din alder er ikke fornøyd med kroppen sin...ofte fordi de har et forvrengt bilde av seg selv. Å slanke seg i din alder er ikke lurt, da du er i voksealderen og kroppen trenger noe ekstra å gå på...

Det er et kjent fenomen at aktive fotballspillere har muskuløse bein...skal du fortsette med det så vil beina dine forbli muskuløse, noe som er lekkert og flott :jepp:

Du føler deg nok ekstra stor pga høyden din...var selv 173 da jeg var på din alder, mye høyere og "større" enn de andre jentene i klassen. Men vet du hva? Den følelsen går over når du blir eldre...

Du virker som en sunn og frisk jente med rett vekt i forhold til høyde...fortsett å spise sunt og regelmessig og tren akivt som du gjør...valpefettet renner av av seg selv i din alder :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...