AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Hei. Jeg er en jente på 15 som må ned i vekt. Jeg har aldri vært fornøyd med kroppen min, som de færreste jenter på min alder er. Jeg har spilt fotball i 7 år, og derfor har jeg masse muskler, det er vel på leggene og låra jeg har dette mest, og litt i armene. Jeg lurer på hvordan man kan få mindere bein, (altså i dette tilfellet, litt minde muskler) uten at man blir helt sviske? Har dessverre ikke tøyd så mye det siste halvåret, er det en grunn til store legger ? Jeg veier 69 kilo og er 1.78 høy. Vil gå ned 5-8 kilo ¨ Setter pris på seriøse svar
Gjest *Maja* Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Hei. Jeg er en jente på 15 som må ned i vekt. Jeg har aldri vært fornøyd med kroppen min, som de færreste jenter på min alder er. Jeg har spilt fotball i 7 år, og derfor har jeg masse muskler, det er vel på leggene og låra jeg har dette mest, og litt i armene. Jeg lurer på hvordan man kan få mindere bein, (altså i dette tilfellet, litt minde muskler) uten at man blir helt sviske? Har dessverre ikke tøyd så mye det siste halvåret, er det en grunn til store legger ? Jeg veier 69 kilo og er 1.78 høy. Vil gå ned 5-8 kilo ¨ Setter pris på seriøse svar Som du selv sier; de fleste på din alder er ikke fornøyd med kroppen sin...ofte fordi de har et forvrengt bilde av seg selv. Å slanke seg i din alder er ikke lurt, da du er i voksealderen og kroppen trenger noe ekstra å gå på... Det er et kjent fenomen at aktive fotballspillere har muskuløse bein...skal du fortsette med det så vil beina dine forbli muskuløse, noe som er lekkert og flott Du føler deg nok ekstra stor pga høyden din...var selv 173 da jeg var på din alder, mye høyere og "større" enn de andre jentene i klassen. Men vet du hva? Den følelsen går over når du blir eldre... Du virker som en sunn og frisk jente med rett vekt i forhold til høyde...fortsett å spise sunt og regelmessig og tren akivt som du gjør...valpefettet renner av av seg selv i din alder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå