Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Jeg har vært plaget av senebetennelse i den ene overarmen over lengre tid. Den sitter i et muskelfeste som jeg ikke bruker hele tiden, men jeg merker det veldig godt i.f.m. visse bevegelser og aktiviteter (f.eks. kajakkpadling og baklengs armhevinger). Tar det stort sett med ro og belaster ikke mer enn jeg må, men selv om det kjennes bra ut når den har fått fred en stund, så skal det ingenting til før den blomstrer opp igjen. Dette hemmer meg f.eks på trening og jeg vil så gjerne blir kvitt den (betennelsen altså, ikke armen ) Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne? Er det noen som har erfaring med f.eks. akupunktur for slike problemstillinger, eller er det tradsisjonelt dop og fysioterapi som gjelder?
Pusekatt Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Jeg har erfaring med akupunktur med strøm, utført av en fysioterapeut - kombinert med akupressur og "tradisjonell" fysioterapi. Det hjelper, men fy satan så vondt det gjør mens han holder på :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå