girlygirl92 Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Har hørt at ghd skal være det beste innenfor rettetenger. men også det dyreste. er det like bra som prisen tilsier? Selv har jeg en Remington rettetang som jeg har hatt i flere år, og den er like god som ny. varmes opp på 5 sek, og kan stille inn varmen selv. veldig fornøyd med denne. men bare lurer på om ghd er like bra som reklamene skal ha det til?
Gjest Badabing Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Jeg har nok blitt litt for påvirket av alle godordene om GHD her inne, så jeg endte med å kjøpe den. Må ærlig talt innrømme at jeg ikke merket så stor forskjell på den og billigtangen min. Det eneste må være at håret blitr mykere og at det går litt fortere å rette det ut, så jeg antar det kanskje sliter litt mindre på håret.
Mynona Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Jeg er fornøyd med min hvertfall. Jeg har bare en annen å sammenligne med, og det var vel en billig OBH Nordica tror jeg. GHDen er mye bedre. Jeg brukte 4 ganger så lang tid med OBHen for den ble ikke like varm som GHDen. Men kan godt hende OBHen var skikkelig dårlig da.
Tudeluu Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Jeg synes GHD er bedre enn mange andre ja. Men Gorgeous som man får kjøpt hos enkelte frisører vil jeg si er like bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå