AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Jeg er har vært voksen i noen få år. Jeg bor ikke hjemme lenger. Jeg studerer lang vekke. Når jeg er borte, savner jeg de hjemme og planlegger ofte å gjør ting med min mor når vi møtes, men det skjer aldri. Jeg er veldig familiekjær. Jeg er en datter som faktisk har lyst på et godt forhold med mor, men jeg føler at hun ikke vil ha det. Jeg prøver å invitere henne med på ting når jeg er hjemme, og jeg må ofte kontakte henne når jeg studerer. Når jeg ber henne med på ting har hun ikke tid, hun er trøtt, eller noe annet. Det er alltid noe som gjør at hun ikke har tid til meg. Når jeg var yngre (10-11 år) gjorde vi alltid ting i lag. Vi svømte nesten hver uke, vi var ofte på kino og vi dro på shopping. Nå gjør vi aldri noe. Jeg har to brødre også. De har ikke noe behov for å tilbringe tid i lag med foreldrene våre, men det har jeg. Hva mener dere? Er det ikke normalt at mor og datter gjør ting i lag? Jeg syns det er utrolig frustrerende når jeg virkelig prøver å skape et bedre forhold med henne, og hun viser ingen interesse. 1
Moscato Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Mamma ringer meg stort sett hver dag. Det er nå litt i overkant etter min mening, men hun jobber med saken, og når hun ringer sjeldnere får vi mer givende samtaler også (fordi jeg slipper å bli irritert fordi hun ringer for å fortelle hva de spiste til middag i dag). Når jeg er hjemme kan vi godt dra på fjelltur, ut og handle litt, plukke bær, sitte hjemme og snakke litt. Jeg er egentlig lite hjemme når jeg er hjemme også (bor hos kjæresten da), men vi finner nå på ting likevel.
Jannu Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Snakk med mammaen din, fortell at du er lei deg for at dere ikke gjør så mye sammen lenger så skal du nok se at det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå