Gå til innhold

Underage and pregnant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, har sett på en serie nå fra storbritania som heter underage and pregnant.

Og som handler om ungdom under 16 år som får barn.

I den ene eiposden var det to tvillinger, hun ene fikk barn når hun var 14 og hun andre når hun var 15.

Itillegg så legger de ikke skjul på at de har drukket og hatt sex siden de var 11,12,13(gjelder de fleste deltakerene i serien): Jeg er helt målløs jeg.

Er jeg naiv, eller er dette en helt annen kultur enn i norge.

Og hvordan kan alle syns det er "naturlig" at 13åringer drikker å har sex..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel i storbritania hvor statestikken er høyest når det gjelder de som får barn tidlig. Å få barn når man er under 16 er vel litt vanlig i Norge å, men ikke så vanlig som det er der.

Skjønner ikke helt hva man skal med en unge når man er så ung.

Skrevet

Det er en helt annen kultur der ja. Jeg blir helt målløs over hva 13 åringer gjør der borte, i forhold til i norge. (selv om vi har utstikkere også her.)

Skrevet

kultur forskjell?

vel, vil ikke si at det er noe forskjell. det blir så lagt til rette her til lands for at sex skal være en naturlig og ufarlig ting at nå glemmer de å informere ungdom eller rettere sagt barn om konskvensene, her til lands bruker noen av disse ungdommene og barna abort som pervensjon. foreldre blir ikke lenger overrasket når deres 13-14 år gammel datter er gravid!

syns de ska begynne å flytte fokus fra at sex er en naturligg ting til å fortelle litt mer om konskvensene også.

Skrevet

CDet er jo lov å ta abort i england og da.. er irland det ikke er lov. men samme det. klarer ikke å tro på at man er like ille i norge, og at det er like mange i norge som holder på sånn når de er 12-13 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...