Gjest Runa Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Har endelig funnet ut at kjæresten min ønsker seg en slik. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik kniv? EVIG TAKKNEMLIG :D
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Fint navn du har Kan forresten ikke hjelpe deg..
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 Sikker på at du ikke mener Leatherman? Man får de ihvertfall i sportsbutikker.
Gjest Tabby Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Det skrives som Poirot skriver ja og man får kanskje kjøpt de i sportsbutikker, jeg mener også man kan få de i jernvarehandler. Et kjempeverktøy som er lang holdbarhet. Var kjempefornøyd med min, helt til vi hadde innbrudd og tyvene selvfølgelig tok med seg den :evil:
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 Leatherman ja, nå skjønte jeg fint lite Kan ikke huske å ha sett David Letterman på Late Show med kniver :o
Tusenfryd Skrevet 26. november 2003 #7 Skrevet 26. november 2003 Leatherman tools har de i velassorterte sportsbutikker, særlig de med jakt og fiske - i tillegg til butikker som army Shop og Wistex. Det finnes flere modeller, de rimeligste rett oppunder tusenlappen, og så oppover. Selv har jeg en glimrende en til rundt 1200,- tror jeg det var. Husker ikke hva modellen heter, men den passer til mitt bruk, det er ulike verktøy i hver kniv. Men snakk med de i butikken, de vet råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå