WTForum Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 jeg har farget håret mitt blondt direkte fra mørkebrunt hår som også var farget. Fargen er ganske bra nå, men har litt tyggishår igjen. Noen som har noen gode kurer som kan styrke håret mitt. har brukt "fudge" og "paul mitchell" sine hårkurer. de er gode, men kan jo hende dere der ute har noen erfaringer med noen som er enda bedre
Gjest Solmåne Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Hårkurer er jeg ikke så kresen på.. har i det siste brukt schwarzkopf BC kuren. MEN jeg vil anbefale shampoo og balsam fra Bedhead.. Den blåfargede for slitt og skadet hår. Håret mitt ble helt annerledes etteer jeg konverterte. Mykt og fint. Har selv blondt hår som har blitt bleket. Vil også anbefale å avslutte med å putte Morocco oil i håndkletørt hår etterpå! Da tror jeg ikke håret ditt kan klage lenger
girlygirl92 Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Joico K-pac hårkur!! jeg har blondt, slitt, tørt og veldig skadet hår. men denne, den kurerer alt! overdriver ikke
WTForum Skrevet 25. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2011 Joico K-pac hårkur!! jeg har blondt, slitt, tørt og veldig skadet hår. men denne, den kurerer alt! overdriver ikke Hvor kjøpte du denne og eventuellt pris?. men du sier du HAR blondt, slitt, tørt og skadet hår, hvordan har den fungert da? :D
WTForum Skrevet 25. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2011 Hårkurer er jeg ikke så kresen på.. har i det siste brukt schwarzkopf BC kuren. MEN jeg vil anbefale shampoo og balsam fra Bedhead.. Den blåfargede for slitt og skadet hår. Håret mitt ble helt annerledes etteer jeg konverterte. Mykt og fint. Har selv blondt hår som har blitt bleket. Vil også anbefale å avslutte med å putte Morocco oil i håndkletørt hår etterpå! Da tror jeg ikke håret ditt kan klage lenger Høres veldig bra ut, hvor fikk du tar i morocco oil? :D
Gjest Solmåne Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Høres veldig bra ut, hvor fikk du tar i morocco oil? :D hos frisøren!
girlygirl92 Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Hvor kjøpte du denne og eventuellt pris?. men du sier du HAR blondt, slitt, tørt og skadet hår, hvordan har den fungert da? :D Du får kjøpt den i alle salonger som har Joico-serien. Koster 350kr. Nei, altså ingen hårkurer gjør håret ditt mirakuløst glansfult etter bruk. men av alle hårkurer jeg har prøvd (og det er mange) så er dette den desidert beste!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Du får kjøpt den i alle salonger som har Joico-serien. Koster 350kr. Nei, altså ingen hårkurer gjør håret ditt mirakuløst glansfult etter bruk. men av alle hårkurer jeg har prøvd (og det er mange) så er dette den desidert beste! eller den kan kjøpes på feelunique for rett over 100 kr
girlygirl92 Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 eller den kan kjøpes på feelunique for rett over 100 kr wow, dette visste jeg ikke. TAKK!
Gjest "gjest" Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 Hvis du driver og blonderer håret må du ha proteinkur og ikke fuktighetskur.
Lilandry Skrevet 25. august 2011 #11 Skrevet 25. august 2011 Håret mitt har blitt herjet med gjentatte ganger med striper for å bli blond. Jeg har prøvd mye, også de mye omtalte Joico K- pac kurene- men ingenting slår Redken Extreme. Håret mitt har aldri vert så sunt som nå, selv om jeg striper det innimellom (ettervekst og oppfrisking). Jeg bruker Redken Extreme CAT Protein kur og Redken Anti- Snap leave- in kur. Det er viktig å tilføre håret fuktighet også, for protein kurene kan gjøre håret litt stivt. Nå bruker jeg Wella SP sin fuktighetskur og håret blir veldig mykt med denne! Jeg pleier å bruke proteinkur først og avslutter med fuktighetskur. Anti- Snap tar jeg i håndkletørt hår sånn av og til! Moroccan Oil er noe jeg også liker veldig godt! Håret blir blankt og dufter veldig godt!
girlygirl92 Skrevet 25. august 2011 #12 Skrevet 25. august 2011 Håret mitt har blitt herjet med gjentatte ganger med striper for å bli blond. Jeg har prøvd mye, også de mye omtalte Joico K- pac kurene- men ingenting slår Redken Extreme. Håret mitt har aldri vert så sunt som nå, selv om jeg striper det innimellom (ettervekst og oppfrisking). Jeg bruker Redken Extreme CAT Protein kur og Redken Anti- Snap leave- in kur. Det er viktig å tilføre håret fuktighet også, for protein kurene kan gjøre håret litt stivt. Nå bruker jeg Wella SP sin fuktighetskur og håret blir veldig mykt med denne! Jeg pleier å bruke proteinkur først og avslutter med fuktighetskur. Anti- Snap tar jeg i håndkletørt hår sånn av og til! Moroccan Oil er noe jeg også liker veldig godt! Håret blir blankt og dufter veldig godt! Jeg bruker bare proteinkur, for det har frisørene sagt. men når du sier det, så er mitt ganske stivt. men hva mener du med proteinkur først? også fuktghetskur etterpå? bruker du proteinkur først, dusjer ut, og deretter fuktighetskuren? eller er det forskjellig fra hver gang du dusjer?
Lilandry Skrevet 25. august 2011 #13 Skrevet 25. august 2011 Jeg bruker bare proteinkur, for det har frisørene sagt. men når du sier det, så er mitt ganske stivt. men hva mener du med proteinkur først? også fuktghetskur etterpå? bruker du proteinkur først, dusjer ut, og deretter fuktighetskuren? eller er det forskjellig fra hver gang du dusjer? Altså først vasker jeg håret med sjampo, så proteinkur- skyller ut etter endt virketid, så tar jeg i fuktighetskuren til slutt! En kan sikkert bruke de hver for seg annenhver gang, men CAT kuren gjør at håret "spriker" (den lukker ikke skjellaget) og da er håret en stor floke når jeg har skylt ut. Så derfor avslutter jeg like godt med en fuktighetskur istedetfor balsam! 1
cherry blossomed. gone. Skrevet 25. august 2011 #14 Skrevet 25. august 2011 Jeg bruker Tigi Dumb Blonde shampo og balsamen og Moroccan oil, og det funker virkelig!!!!Også er jo Joico k-pak som nevnt over her fantastisk, og Fugde Dynamite også er fin:) Det er helt utrolig hva riktige produkter kan gjøre for forskjell:)
2shy Skrevet 25. august 2011 #15 Skrevet 25. august 2011 Joico K-pac hårkur!! jeg har blondt, slitt, tørt og veldig skadet hår. men denne, den kurerer alt! overdriver ikke Signerer, denne overgår alt jeg har prøvd, fantastisk! Den finnes både som fuktighetskur og veldig intensiv kur. Har jeg tyggis-hår går jeg for intensivkuren (skal dog ikke brukes første uka etter farging da farge kan falme, men tror ikke dette gjelder ved bleking), også bruker jeg fuktighetskuren for vedlikehold. Også lukter den så nyyyyyydelig 1
WTForum Skrevet 25. august 2011 Forfatter #16 Skrevet 25. august 2011 Hvis du driver og blonderer håret må du ha proteinkur og ikke fuktighetskur. Ja, det e proteinkurer eg trenger, og noe som styrker håret slik at tyggisen forsvinner :D
La Papesse Skrevet 25. august 2011 #17 Skrevet 25. august 2011 Nå har Moroccanoil kommet med shampoo og balsam også Og en helt vidunderlig proteinkur! En ting å huske på når man bruker proteinkurer som Cat fra redken, K-pak og den nye fra moroccanoil, er å bruke en balsam i håret etterpå. Disse kurene lukker ikke skjellaget, bare tilfører proteiner. Derfor vil mange oppfatte kurene som "dårlige" da det er helt umulig å gre håret etterpå! I extrene kuren fra Redken, er det andre produkter også som gjør den jobben, derfor trenger man ikke balsam etterpå. Så de som ikke har fått bra nok informasjon fra frisøren vil oppfatte de som dårlige. (altså Cat, K-pak osv, eller hvis du har kjøpt på nett, og ingen kunskap om produktet fra før:-)
WTForum Skrevet 25. august 2011 Forfatter #18 Skrevet 25. august 2011 Nå har Moroccanoil kommet med shampoo og balsam også Og en helt vidunderlig proteinkur! En ting å huske på når man bruker proteinkurer som Cat fra redken, K-pak og den nye fra moroccanoil, er å bruke en balsam i håret etterpå. Disse kurene lukker ikke skjellaget, bare tilfører proteiner. Derfor vil mange oppfatte kurene som "dårlige" da det er helt umulig å gre håret etterpå! I extrene kuren fra Redken, er det andre produkter også som gjør den jobben, derfor trenger man ikke balsam etterpå. Så de som ikke har fått bra nok informasjon fra frisøren vil oppfatte de som dårlige. (altså Cat, K-pak osv, eller hvis du har kjøpt på nett, og ingen kunskap om produktet fra før:-) i see, eg kommer nok til å skaffe meg en moroccanoil. høres ut som geniale greier. du vet vel ikke tilfeldigvis hvor jeg kan skaffe dette billig? om det er billigere på nett enn hos frisører.
La Papesse Skrevet 25. august 2011 #19 Skrevet 25. august 2011 Er ikke sikker på hvilke nettsider som har Moroccanoil desverre Men søk på LF og Strawberry
WTForum Skrevet 26. august 2011 Forfatter #20 Skrevet 26. august 2011 Er ikke sikker på hvilke nettsider som har Moroccanoil desverre Men søk på LF og Strawberry hehe, ja okei:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå