Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 15 år. Nå til helgen skal jeg og venninda mi på fest hos en gutt som bor ca en time unna. Jeg møtte han på en festival forge helg og etter det begynte vi å snakke mye på facebook. Ingen av oss var helt edru da vi møttes, men vi fikk nummeret til hverandre og vi snakker en del nå. Jeg gleder meg mye til og se han igjen, men gruer meg også til å vere en time unna hvor jeg bor og vere på fest med bare folk jeg ikke kjenner og vennina mi da. Jeg har ikke tenkt og drikke så mye når jeg er der, jeg vil ha kontroll på hva jeg gjør og huske hva jeg har gjort. Vi skal også sove der, siden vi ikke kommer oss hjem. Jeg har fått et godt intrykk av han og vil gjerne ha mer kontakt med han. Hva skal jeg snakke med han om for å få han intresert?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

for det første; får du lov av foreldrene dine å sove der??? eller har du dratt en "liten" hvit løgn?

jeg synes dere bør være forsiktige, selvom du har planer om ikke å drikke for mye, er det sinnsyyyykt lett å putte GBH oppi drikken deres ( vannet deres for den sak skyld...) mitt råd til deg er at dere blir hentet på kvelden! om noe går galt, og dere ikke møter foreldrene deres til avtalt tid, så vet de for at noe er galt!

Skrevet

for det første; får du lov av foreldrene dine å sove der??? eller har du dratt en "liten" hvit løgn?

jeg synes dere bør være forsiktige, selvom du har planer om ikke å drikke for mye, er det sinnsyyyykt lett å putte GBH oppi drikken deres ( vannet deres for den sak skyld...) mitt råd til deg er at dere blir hentet på kvelden! om noe går galt, og dere ikke møter foreldrene deres til avtalt tid, så vet de for at noe er galt!

hun vet jeg er i den byen men ikke akkuratt der. Men jeg føler meg på en måte ganske trygg på han, han bor sammen med kjærsten til en jente som jeg har vert med en gang. Hun er bestevenninda til en venn av meg. Så hvis hun kanskje er der er jeg ganske sikker på det ikke skjer noe som ikke burde skje.

Gjest NozMonster
Skrevet

men du er bare 15 år! du bør virkelig ikke sove der! det er så lett å tenke: " det skjer ikke meg! " ....meeen, det kan det så absolutt! jeg mener ikke at du skal være paranoid, men det erke noe vits å ta noen sjanser av den grunn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...