Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Jenter har en massiv fordel på sexmarkedet når de er single og ligger rundt med så mange de vil, mens gutter må jobbe beinhardt for å holde følge, de aller fleste vil aldri klare det. Det er urettferdig og egoistisk av dere å forsøke å begrense hvor mye kjærestene deres får utforsket sex i dette korte livet, mens du selv fråtser i all verdens rare sextilbud når du er singel. Du burde derfor vise forståelse for at typen din takker ja til å ha sex med andre jenter dersom muligheten byr seg, selv om det er deg han er sammen med. Man lever tross alt bare én gang.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Tull. Om du vil ligge med enhver, så bli singel da. -mann 4
Cathrine88 Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Ingen tvinger deg til å være i et forhold. Forbli singel, så kan du gjøre akkurat som du vil. 3
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Det der generaliserer jenter. De færreste har langt ifra så mye sjangs. Og menn som byr på seg selv og tør være seg selv har så det holder.
Alice123 Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Når jeg tenker over det... Så kan du jo v're i et åpent forhold! Da går jo dette begge veier, slik at både du og dama kan ha sex med hvem dere vil.
Mr.Omg Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Bullshit. Utroskap er aldri greit! Vil du ligge rundt med alle og enhver så får du bli singel da. Forhold er ikke tvang. 1
Gjest "gjest" Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Når ble det ok at gutter var utro? 2
Gjest Solmåne Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 (endret) Enkelte er kanskje ikke skapt for å være i forhold....så hvis du føler det sånn, så er du tydeligvis en av de som burde forbli singel ! edit: rar formulering Endret 25. august 2011 av Solmåne
Mr.Omg Skrevet 25. august 2011 #11 Skrevet 25. august 2011 Når ble det ok at gutter var utro? Det TS mener, tror jeg, er at det er greit at gutter er utro fordi det visstnok er vanskeligere for gutter å få seg et ligg på byen enn det er for jenter
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #12 Skrevet 25. august 2011 Bullshit. Utroskap er aldri greit! Men...de i fast forhold er jo til for uforpliktende sex! :gjeiper:
Alice123 Skrevet 25. august 2011 #13 Skrevet 25. august 2011 Jeg forstår ikke helt mattematikken.. for hver kvinne som får seg hetrofil sex, så må edt være en mann som får hetrofil sex også. Disse kvinnene har jo ikke spenstig singelsex med seg selv? Rudnt regnet er vi ca 50/50 menn og kvinner i landet her, jevnt fordelt over aldersgruppene. Ergo er det like mange menn som kvinner i hetrofile forhold (altså i en kategorien som ikke har ONS på byen), da må det jo være likt mellom single menn og single kvinner som har ONS?
waco Skrevet 25. august 2011 #14 Skrevet 25. august 2011 Alice, - 80% av kvinnene puler 20% av mennene. Forstår du nå? 1
Cathrine88 Skrevet 25. august 2011 #15 Skrevet 25. august 2011 Alice, - 80% av kvinnene puler 20% av mennene. Forstår du nå? Nja, 20% høres kraftig overdrevet ut, er det virkelig så mye? Jeg synes vel heller jeg det ser ut som under 10% av guttene stikker av med alle damene, mens resten står tafatt langs veggene og glor. Eller, enda verre, vandrer rundt i rommet iført pelslue og dykkerdrakt mens de fornærmer alle damer de snakker med fordi de tror peacocking og negging aldri kan overdrives nok og fremdeles virker like bra som i 2005. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #17 Skrevet 25. august 2011 Det var da fælt til generalisering! Jeg er av den oppfatning at svært få tolererer utroskap, og at skilnad mellom kjønn ikke finnes. Altså at utroskap er like lite greit blant gutter som blant jenter.
Alice123 Skrevet 25. august 2011 #18 Skrevet 25. august 2011 Aaaaah, i see.... Trikset er i å havne i de 20% av menn! Da kan jo kun 20% av damene ha sex om gangen da, så de blir jo "tørkeperioder" hos oss damer også.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #19 Skrevet 25. august 2011 Nja, 20% høres kraftig overdrevet ut, er det virkelig så mye? Jeg synes vel heller jeg det ser ut som under 10% av guttene stikker av med alle damene, mens resten står tafatt langs veggene og glor. Og dette er greit for deg? For du blir jo ikke kjæreste med en av de topp 10%, men en av de 90% som aldri får oppleve seksuell frihet på samme måte som dere. Jeg skjønner ikke hvorfor norske jenter hater kjærestene sine sånn. Først må han stå og se på mens dere lar de store gutta få ha seg med dere, og så går både dere og disse playerne sammen for å henge han ut fordi han er lite erfaren, og så når dere tross alt blir kjærester nekter dere at han får erfaring og selvtillit gjennom å ligge med andre jenter (den samme type erfaring og selvtillit som dere hyller playerne for!), og til sist er dere utro på jentetur i syden. Jeg begriper det ikke, hva er det vi egentlig har gjort mot dere?
Cathrine88 Skrevet 25. august 2011 #20 Skrevet 25. august 2011 Og dette er greit for deg? For du blir jo ikke kjæreste med en av de topp 10%, men en av de 90% som aldri får oppleve seksuell frihet på samme måte som dere. Jeg skjønner ikke hvorfor norske jenter hater kjærestene sine sånn. Først må han stå og se på mens dere lar de store gutta få ha seg med dere, og så går både dere og disse playerne sammen for å henge han ut fordi han er lite erfaren, og så når dere tross alt blir kjærester nekter dere at han får erfaring og selvtillit gjennom å ligge med andre jenter (den samme type erfaring og selvtillit som dere hyller playerne for!), og til sist er dere utro på jentetur i syden. Jeg begriper det ikke, hva er det vi egentlig har gjort mot dere? Jeg er fullt klar over at du troller, men ok, jeg skal svare. Alle jenter ligger ikke rundt, alle jenter er ikke utro på jentetur i syden og jeg har aldri opplevd at jenter og playere går sammen om å henge noen ut. Eksempler, takk. Var problemet at jeg kalte dem tafatte? Og jo, jeg blir kjæreste med en av de topp 10%. Rådet mitt er fremdeles å holde deg singel, så kan du gjøre som du vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå