AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Naboen har kommentarer om meg i gangen, når han kommer ut eller går inn. Jeg synes det er spydig og homsete, eller bare jævlig teit og tåpelig. Han har kommentert at jeg åpner postkassa, og at jeg går ut på byen etter 2400. Han har også kommentert at musikken jeg spiller er bra, hvis jeg spiller litt over normalt slik at det kan høres ute og igjennom veggen såvidt. Men jeg spiller ikke plagsomt høyt. Bør jeg virkelig si ifra om at det ikke er nødvendig å snakke slik? Jeg har tenkt at det er dumt å be folk holde kjeften, men samtidig så virker han som en syk klegg som prøver å irritere meg. Han hadde visst slått av sikringa til den forrige naboen når det var fest. Altså at han ikke likte bråk, eller klarte å avstlutte en fest for noen minutter. Det virker småsykt å snakke slik i gangen om folk, eller det har gått opp for meg at han virker dum. Jeg har også sett at han kommer inn når jeg er i gangen, altså at vi er samtidig i gangen, og da begynner han ikke og snakke med å for eksempel si "Heisan!" på en grei måte. Jeg tror selv han kommenterer slik fordi han synes jeg er kul og virker grei, man også fordi at han er missunnelig på at jeg ikke har en fabrikkjobb, som han sannsynligvis har. Hvis ikke så har han en pendlerjobb og kommerhjem sliten og forvirret, og har behov for å virke småtøff i gangen. Det er ganske pent der hvor jeg bor, men slikt snakk i gangen får meg til å tenke på militæret, og ikke pene leiligheter desverre.
Bonito Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Kanskje han prøver å bli kjent, på en litt rar måte?
Gjest grønnfi Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Og hvor kommer homsete delen inn? 21
loffen Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Jeg tror du må beskrive litt nærmere hva det er han sier..
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Synes det er DU som virker tåpelig her 21
Genesis Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Dette er noe av det mer spesielle jeg har lest! Er vel du som synes han er kul kanskje? Regner hvertfall ikke med han bruker like mye mental energi på deg! 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Og hvor kommer homsete delen inn? Det er vel ikke vanlig å kommentere at folk bruker doen eller dusjen om natta, men jeg kan tenke meg at det er mulig å høre noen lyder igjennom veggen, hvis han prøver. For eksempel å si at noen skal ut når de skal ut på byen er teit og virker ødeleggende. Det ødelegger stemninga. Jeg har vel ikke flytta for å ordne meg kamerat heller. Kleggete eller homsete mener jeg, eller forstyrrende. Ikke helt direkte homsete, da jeg ikke er homo, og andre jenter eller homser ville likt å bli kjent med han, selv om ha nvirker rar. Roping i gangen virker sykt!!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Naboen har kommentarer om meg i gangen, når han kommer ut eller går inn. Jeg synes det er spydig og homsete, eller bare jævlig teit og tåpelig. Han har kommentert at jeg åpner postkassa, og at jeg går ut på byen etter 2400. Han har også kommentert at musikken jeg spiller er bra, hvis jeg spiller litt over normalt slik at det kan høres ute og igjennom veggen såvidt. Men jeg spiller ikke plagsomt høyt. Bør jeg virkelig si ifra om at det ikke er nødvendig å snakke slik? Jeg har tenkt at det er dumt å be folk holde kjeften, men samtidig så virker han som en syk klegg som prøver å irritere meg. Han hadde visst slått av sikringa til den forrige naboen når det var fest. Altså at han ikke likte bråk, eller klarte å avstlutte en fest for noen minutter. Det virker småsykt å snakke slik i gangen om folk, eller det har gått opp for meg at han virker dum. Jeg har også sett at han kommer inn når jeg er i gangen, altså at vi er samtidig i gangen, og da begynner han ikke og snakke med å for eksempel si "Heisan!" på en grei måte. Jeg tror selv han kommenterer slik fordi han synes jeg er kul og virker grei, man også fordi at han er missunnelig på at jeg ikke har en fabrikkjobb, som han sannsynligvis har. Hvis ikke så har han en pendlerjobb og kommerhjem sliten og forvirret, og har behov for å virke småtøff i gangen. Det er ganske pent der hvor jeg bor, men slikt snakk i gangen får meg til å tenke på militæret, og ikke pene leiligheter desverre. Det virker på meg som han prøver å si fra på en diskre og ikke kjeftede måte at du spiller litt høy musikk og at du holder på litt lenge før du drar ut på byen. Når man bor i leiligheter er det som regel regler og normer man skal følge pga hensyn til naboene. Dersom det er lytt og du spiller høy musikk, hører naboen den dunkende bassen i veggen, og det er utrolig irriterende. Spesielt når man har lagt seg og prøver å sove... Den nest siste kommentaren syns jeg var unødvendige spekulasjoner.. du virker veldig ung og umoden... 12
Alice123 Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Homsete? Jeg fikk for meg et veldig morsomt (og politisk ukorrekt) bilde av en mann i trang topp, rosa champagne og knekk i håndleddet som velter ut av leiligheten sin og skriker "hey girlfriend!" før han gir deg en skjennepreken om skoene dine og prøver å overtale deg til å spille noe Melodi Grand Prix anno 1998 i stedet for det du spiller nå. 15
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 Den nest siste kommentaren syns jeg var unødvendige spekulasjoner.. du virker veldig ung og umoden... DET ER HELT FEIL!!!! Folk som tjener lite penger og har et slitsomt liv, kan også for eksempel bli kriminell!! Det kan hende han er ute etter å plage meg fordi han er missunnelig på at jeg har det bedre! Jeg bor ikke i leilighet for å rope kommentarer i gangen om naboen iallefall. HVIS DU SKJØNNER
Gjest grønnfi Skrevet 25. august 2011 #11 Skrevet 25. august 2011 Det er vel ikke vanlig å kommentere at folk bruker doen eller dusjen om natta, men jeg kan tenke meg at det er mulig å høre noen lyder igjennom veggen, hvis han prøver. For eksempel å si at noen skal ut når de skal ut på byen er teit og virker ødeleggende. Det ødelegger stemninga. Jeg har vel ikke flytta for å ordne meg kamerat heller. Kleggete eller homsete mener jeg, eller forstyrrende. Ikke helt direkte homsete, da jeg ikke er homo, og andre jenter eller homser ville likt å bli kjent med han, selv om ha nvirker rar. Roping i gangen virker sykt!! OK, så hvordan kan du si at andre ville likt å bli kjent med ham??? Fordi han er rar? Skjønner ikke helt den homsete linken jeg. Mener du at det er en form for skjellsord? 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #12 Skrevet 25. august 2011 Det er ikke lytt. Han roper i gangen for at det skal høres til de andre som bor her. Han plagde også den forrige naboen. Han virker desverre syk. ts 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #13 Skrevet 25. august 2011 DET ER HELT FEIL!!!! Folk som tjener lite penger og har et slitsomt liv, kan også for eksempel bli kriminell!! Det kan hende han er ute etter å plage meg fordi han er missunnelig på at jeg har det bedre! Jeg bor ikke i leilighet for å rope kommentarer i gangen om naboen iallefall. HVIS DU SKJØNNER nei jeg skjønner ikke.... 5
Tjuagutten Skrevet 25. august 2011 #14 Skrevet 25. august 2011 hahha er så mye bra å lese på KG innimellom! TS burde starte med stand-up når hun blir 18 8
HopelessFear Skrevet 25. august 2011 #15 Skrevet 25. august 2011 Høres ut som en ungdom som nettopp har flyttet hjemmefra. Huseier/leietager har kontroll, liker du det ikke så flytt hjem igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #16 Skrevet 25. august 2011 Høres ut som en ungdom som nettopp har flyttet hjemmefra. Huseier/leietager har kontroll, liker du det ikke så flytt hjem igjen. Jeg eier leiligheta jeg bor i, og blir plaget av en nabo. Jeg spiller ikke høy musikk og er fjortis som har flytta hjemmefra. Det er snakk om en nabo som roper i gangen som en annen kalkun, sannsynligvis fordi han er missunnelig på at jeg har bedre livsstil. Det er helt på trynet at en annen mann begynner å klenge på andre på den måten. Helt uakseptabelt at naboer sniklytter på andre og begynner å snakke om det igangen. Anmeldelse av naboer har blitt mer normalt i de senere år. Han som bodde her før meg var akademiker og tjener sannsynligvis oppimot 500000, og det er den samme naboen som nå plager meg. ts
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #17 Skrevet 25. august 2011 Høres ut som en ungdom som nettopp har flyttet hjemmefra. Huseier/leietager har kontroll, liker du det ikke så flytt hjem igjen. For å svare på samme måte til deg: Høres ut som en ungdom som...
HopelessFear Skrevet 25. august 2011 #18 Skrevet 25. august 2011 For å svare på samme måte til deg: Høres ut som en ungdom som... Jeg bruker i hvert fall ikke homsete på en beskrivelse av noe negativt. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #19 Skrevet 25. august 2011 Jeg bruker i hvert fall ikke homsete på en beskrivelse av noe negativt. Det at en mann klenger på en annen kan lett oppfattes som homsete. Sniklytting på noen til andre HOMSETE ja.
Mynona Skrevet 25. august 2011 #20 Skrevet 25. august 2011 Jeg eier leiligheta jeg bor i, og blir plaget av en nabo. Jeg spiller ikke høy musikk og er fjortis som har flytta hjemmefra. Det er snakk om en nabo som roper i gangen som en annen kalkun, sannsynligvis fordi han er missunnelig på at jeg har bedre livsstil. Det er helt på trynet at en annen mann begynner å klenge på andre på den måten. Helt uakseptabelt at naboer sniklytter på andre og begynner å snakke om det igangen. Anmeldelse av naboer har blitt mer normalt i de senere år. Han som bodde her før meg var akademiker og tjener sannsynligvis oppimot 500000, og det er den samme naboen som nå plager meg. ts Du spiller vel høy musikk hvis naboen forteller deg at du spiller bra musikk? Hva har misunnelse og forrige eier med dette å gjøre? Prøver du bare å skryte av at du har en supert liv?? Er det derfor du har laget denne tråden? HOMSETE?? Og jeg skjønner ikke helt, snakker han til deg eller om deg? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå