Gjest Navifairy Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Hei alle Jeg var russ i 2010, og strøk dessverre på eksamen min i politikk. Nå har jeg gått et år på folkehøyskole, og meningen var at jeg skulle ta opp den eksamenen igjen iløpet av det året, men av personlige grunner fikk jeg aldri gjort det. Nå føler jeg meg helt tapt. Oppmelding for ny eksamen er 1-15 september, men jeg tror virkelig ikke at jeg kommer til å klare det denne gangen heller. Nå har det jo gått en stund siden jeg var innom emnet også. Vet noen her om jeg får tilbud om å være med i noen timer i dette faget, i og med at jeg skal ta eksamen på nytt? OG, eventuelt, OM jeg skulle stryke igjen, er det da mulig å få byttet ut dette faget med et annet, slik at jeg får godkjent studiekompetanse? Takk på forhånd
Gjest henriett3 Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Dette på du nesten spørre skolen din om Det går jo kanskje også an å kjøpe bøker, sånn at du får oppdatert deg?
Gjest Navifairy Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Ja, jeg regner med at jeg får kjøpt bøker, og jeg har tenkt til å spørre skolen om dette også.. Men jeg ville bare høre her om det er noen som har vært i en liknende situasjon før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå