Stinelin Skrevet 30. april 2012 #1421 Del Skrevet 30. april 2012 Takk for støtten *Joyce* Føler meg som ei skikkelig pingle som ikke bare godtar det de bestemmer for meg, bare fordi jeg er redd. Skal ta med meg rådet ditt og be om en skikkelig samtale hvor jeg legger frem hva jeg føler og er redd for. Skrive ned tankene sine er sikkert lurt! Jeg VIL egentlig kreve planlagt KS, men klarer liksom ikke stå på krava når det kommer til stykket. Og mannen synes selvsagt det er vanskelig å holde seg hard når jeg begynner å vingle, det er jo forståelig. Nå har jeg begynt å vurdere å nekte i gangsetting, så får jeg bare ligge på sykehuset til ungen vil ut selv. Da kan jeg bli der i opp mot 3 uker, og fortsatt ende med haste-KS, siden ungen ligger i tverrleie. Nei, jeg må prøve å holde meg hard og presse igjennom KS. Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. april 2012 #1422 Del Skrevet 30. april 2012 Huff, det høres ikke bare-bare ut nei, Stinelin! Håper virkelig at du kan få et ord med i laget, og ihvertfall vite hva du begir deg ut på før det må skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 30. april 2012 #1423 Del Skrevet 30. april 2012 Nå har jeg snakka med St.Olavs, og jeg blir innlagt på mandag om ei uke. Da kommer de til å snu ungen riktig vei, og sette igang fødselen. Driver å psyker meg opp til dette nå. Har jo forberedt meg på naturlig fødsel med hode- og seteleie, og KS før. Å "ta vannet" hørtes skummelt ut, siden de skal gjennom livmorhalsen med en pinne med krok på , men jordmora beroliget meg med at det ikke skjer før livmorhalsen er moden. Noen som vet noe om igangsettelse? Herlig å ha en dato forresten, endelig ser jeg slutten på dette! Huff, skjønner godt at du blir nervøs Stinelin! Har ikke noen råd til deg, hadde nok vært like rådvill og svingende i tankegangen selv. Håper alt ordner seg! Uansett ikke lenge igjen til du er mamma nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 1. mai 2012 #1424 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer til *Joyce* med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 1. mai 2012 #1425 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer til *joyce* (her også) Nå er vi for alvor i gang her inne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 1. mai 2012 #1426 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye Joyce :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. mai 2012 #1427 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer igjen til deg, Joyce! Og mannen og Turnerose Nå kommer vel terminbabyene som perler på en snor! Tenk at vi har kommet så langt i løpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly80 Skrevet 1. mai 2012 #1428 Del Skrevet 1. mai 2012 gratulerer :) her har jeg tatt på meg bind fordi jeg kjenner litt sildring... sånn starta det da vannet mitt gikk sist... så jeg er spent på om det viser seg å være forstervann eller bare utflod som narrer meg. spennende tider vi har framover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. mai 2012 #1429 Del Skrevet 1. mai 2012 Så spennende, Molly! --- Her kom det (beklager litt ekkelt tema) pittelitt slim i går kveld, og i stad kom det mer. Ingen tegn til blod da, og jeg synes det er litt tidlig hvis slimproppen skal gå nå Men har ingen forklaring på hva annet det kan være. Slimproppen kan vel bygge seg opp igjen også har jeg lest, og jeg har ingen tegn til mer eller vondere kynnere. Skal på legekontroll i morgen, så jeg får spørre litt da. Kanskje hun kan ta en sjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly80 Skrevet 1. mai 2012 #1430 Del Skrevet 1. mai 2012 når har du termin da, Haley? Slimproppen kan gå i lang tid før... og jeg har også hørt at den kan bygge seg opp igjen... så aldri noe til den sist svangerskap, har ikke det nå heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. mai 2012 #1431 Del Skrevet 1. mai 2012 20. juni, så frøkna har å holde seg inne en god del uker til! Kan kanskje være utfloden som har forandret seg? Spennende er det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 1. mai 2012 #1432 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer *Joyce*!! Så moro at vi er godt i gang med de to første terminklubb-babyene! Og så spennende med dere andre som kjenner at det skjer noe, lykke til alle sammen! Jeg har mensmurring i ryggen av og til, men ellers ingen. Hadde mye utflod forrige uke, men nå er det plutselig ingenting. Jeg krysser fingrene for at han holder seg i ro til vi kommer på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 1. mai 2012 #1433 Del Skrevet 1. mai 2012 Hurra for Maiblomsten! Og sånn en fin dag å komme til verden på :-D Gratulerer så mye til dere alle fire, Joyce! Haley: jeg hadde en sånn runde forrige uke, et par dager. Tror det for min del bare var mer utflod, har i hvert fall ikke vært noe mer etterpå. Men sikkert greit å ta det med legen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 1. mai 2012 #1434 Del Skrevet 1. mai 2012 Så spennende med alle som har tegn på gang Heier på dere! Her skjer det virkelig ingenting, så lillegutt har det åpenbart ikke travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. mai 2012 #1435 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer til Joyce!! Og så spennende med symptomer på mange nå! Dette er så spennende og herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. mai 2012 #1436 Del Skrevet 1. mai 2012 Haley: jeg hadde en sånn runde forrige uke, et par dager. Tror det for min del bare var mer utflod, har i hvert fall ikke vært noe mer etterpå. Men sikkert greit å ta det med legen i morgen. Sikkert bare noe sånt her også Men skal som sagt nevne det for legen, ja. --- Og gratulerer til Pasjonsblomst som fødte ei lita jenta i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 1. mai 2012 #1437 Del Skrevet 1. mai 2012 Hurra for miniblomsten også! Håper det går bra med både mor og den lille. Så utrolig spennende dager nå:-D (og så kjipt å være sist ut, da gitt. Lenge igjen jo!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 1. mai 2012 #1438 Del Skrevet 1. mai 2012 Og hurra for Pasjonsblomst! Må jo huske å stikke innom flere ganger om dager her, jo! Jeg kjenner at nå slapper jeg av, og er ikke så lei lengre. Er jo bare en uke til termin uansett, og ca 2 uker MAX igjen. Går superfort Er så spennende med alle symptomene rundt om kring. Blir mer opptatt av kvinneguiden enn "det virkelige liv" snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 1. mai 2012 #1439 Del Skrevet 1. mai 2012 Så utrolig spennende dager nå:-D (og så kjipt å være sist ut, da gitt. Lenge igjen jo!) Jeg var blandt de siste i M sin termingruppe. Var lenge å vente når "alle" andre fødde, mens jeg fortsatt satt der med magen! Men det blir deres tur også tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. mai 2012 #1440 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer til Joyce og Pasjonsblomst! Nå popper babyene i terminklubben gitt Lenge å vente her også... Blir nesten litt misunnelig på dere som er så nærme målet! Men samtidig får jeg heller fokusere på å nyte min siste vår som fri og frank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå