Eirie Skrevet 17. januar 2012 #701 Del Skrevet 17. januar 2012 Alabama - jeg kjøpte en sportsbh på Change nå i helga. Den er ikke bomull, men regner med de har det også Kosta meg nesten 500kr, men herregud så deilig! Når vi først har så tunge "fordeler" må vi passe ryggen... Jeg er ikke den flinkeste til å skrive her inne, men følger i det minste med på det dere andre skriver. Synes det er morsomt, og ikke minst litt trygt å godt å følge med på andre (kommende) mammaer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 17. januar 2012 #702 Del Skrevet 17. januar 2012 Eirie: Takk for tips. Skal sjekke det ut! Var innom der for et par måneder siden, men ble henvist til Bogerud tekstil da jeg spurte om de hadde noe i bomull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 17. januar 2012 #703 Del Skrevet 17. januar 2012 Ikke noen som er giret på å legge ut magebilde da og hvor langt de er på vei nå`?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. januar 2012 #704 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Da starter jeg, for fant ut igår at det var på tide å dele babykulen min med dere på nytt. Den skyter fart nå Her inne ligger jenta mi og koser seg: (beklager skeivt bilde) Endret 18. januar 2012 av Pasjonsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2012 #705 Del Skrevet 18. januar 2012 Så flott mage du har, Aurelia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. januar 2012 #706 Del Skrevet 18. januar 2012 Den var fin!! Skal se om jeg får tatt bilde ila dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 18. januar 2012 #707 Del Skrevet 18. januar 2012 Ååå! Så utrolig fin mage du har fått! Gøy om flere legger ut ja gravidmager er så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 18. januar 2012 #708 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er veldg koselig å ha babymage, men det kom iallefall for meg til et punkt rundt sju mnd hvor det ble litt for stort. Babyen presset på lungene, magesekken, og ikke minst, gnagde på ribbeinsbuen så jeg ble sår. Den lå høyt da, og det ble bedre når den sank. Jeg syntes sju- ish mnd var verst i svangerskapet. Er spent på om det blir samme denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 18. januar 2012 #709 Del Skrevet 18. januar 2012 Så fin mage, Pasjonsblomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. januar 2012 #710 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Magebilde uke 21 Endret 19. januar 2012 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. januar 2012 #711 Del Skrevet 19. januar 2012 Skikkelig flott babykul her også ja! Gøy med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 19. januar 2012 #712 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Her er min mer eller mindre utydelige 24+4 ukers mage (og den ble kjempesvær! Hvordan får jeg bildet mindre?) Endret 19. januar 2012 av Unknown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #713 Del Skrevet 19. januar 2012 Hehe, magen min og jeg er ikke bestiser i utgangspunktet, så herfra kommer det nok ingen bilder, gitt! Ihvertfall ikke etter forrige graviditet, for jeg har så mange strekkmerker at jeg helst vil slippe å se på den selv. Men det er gøy å se magene til dere andre! Fiiine! Håper det står bra til med alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 19. januar 2012 #714 Del Skrevet 19. januar 2012 Så fine Alabama og unknown! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 19. januar 2012 #715 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hehe, magen min og jeg er ikke bestiser i utgangspunktet, så herfra kommer det nok ingen bilder, gitt! Ihvertfall ikke etter forrige graviditet, for jeg har så mange strekkmerker at jeg helst vil slippe å se på den selv. Men det er gøy å se magene til dere andre! Fiiine! Håper det står bra til med alle! Magen er vel eneste kroppsdelen jeg kan vise, eneste plassen jeg ikke fikk strekkmerker omtrent! Så fine Alabama og unknown! Takketakk! Er igrunn koselig med alle babymagene Får håpe vi aldri kommer til 7mnd ViljaH, så slipper det å bli så tungt. Eller jo, selvfølgelig. Vil jo helst at baby skal være der så lenge h*n trenger, men jeg også har godt i minne tiden før baby begynte å senke seg ned i bekkenet. Puh! Endret 19. januar 2012 av Unknown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. januar 2012 #716 Del Skrevet 19. januar 2012 Fin mage, Unknown! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 19. januar 2012 #717 Del Skrevet 19. januar 2012 Bilde tatt på lørdag, var da 24+5. Ellers så humper og går det her. Skal få rumpa i gir og ringe til fysioterapeut snart.. Er bare å huske det, host kremt, bomull i hodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. januar 2012 #718 Del Skrevet 19. januar 2012 Så fin mage! Tenker på alle de små fine som ligger inni også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 20. januar 2012 #719 Del Skrevet 20. januar 2012 Så fine mager alle sammen! Her er min 22ukers mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 20. januar 2012 #720 Del Skrevet 20. januar 2012 Så fine mager dere har! Skal se om jeg får lagt ut et bilde jeg også, bør jo uansett ta et og sende til svigers. Uff, her i Oslo er det jo brått blitt 10 minusgrader! Og dunjakka mi er i minste laget kan man si. Glidelåsen går akkurat igjen og jeg ser ut som en ball. Både jeg og mannen holdt på å le oss ihjel Men hvor får man tak i noe nytt når HM har tatt inn vårsortimentet allerede???? Argh Ellers har jeg begynt å få litt vondt i bekkenet, og det gjør meg litt stressa. Jeg har ikke tid til at det streiker helt nå! Men får prøve å ikke ta sorgene på forskudd (selv om jeg er innmari god på det). Ha en flott fredag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå