AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Hei. Skal på kurs, gjennom jobben, og ser at bøkene koster ca 1000kr. Er det vanlig å selv dekke dette? Selve kurset koster 20.tusen, så jeg er heldig som får det. Bør jeg ta det opp med arbeidsgiver, eller hva er vanlig her?
Rosalie Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Om det er eit kurs du sjølv velger å ta for å auke kompetansen din kan du ikkje forlange noko. Er kurset derimot pålagt frå arbeidsgivar skal dei naturlegvis óg betale kursmateriell.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Det avhenger nok. For det første om dette er et kurs du er pålagt av arbeidsgiver, eller om det er et kurs du tar av fri vilje. Hos oss er det naturlig at arbeidsgiver dekker bøker til pålagte kurs. Mens det for frivillige kurs så dekker de kursavgift, og man får lesedager til eksamen. Bøker, utflukter og slik dekker man selv.
Sissan9 Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Jeg har fått frivillige kurs av arbeidsgiver, og sendt faktura på bøkene til dem. Ikke vært noen spørsmål rundt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå