Marila Skrevet 25. august 2011 #1 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har sett ganske mange jenter med oppsatt hår der de har et pent hårbånd og så har de liksom stukket håret opp i hårbåndet slik at det blir en slags "pølse" rundt håret og man bare ser hårbåndet forran. Har noen peil på hva dette kalles og ikke minst- hvordan jeg får det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 25. august 2011 #2 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg bruker bare et sånt vanlig strikk-hårbånd. Sånn tynt som mange bruker når de trener for å holde håret borte. Så tar du det på hodet utenpå alt håret. Og løfter håret som henger ned opp og stapper ned i strikken fra oversiden. Ta en og en del av håret og legg opp i og bakover, og sånn går du rundt hele hodet. Litt vanskelig å forklare, men veldig enkel frisyre når du skjønner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goldilocks Skrevet 25. august 2011 #3 Del Skrevet 25. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marila Skrevet 29. august 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 29. august 2011 Tusen takk - skal prøve det i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 31. august 2011 #5 Del Skrevet 31. august 2011 hun er bare helt genial! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #6 Del Skrevet 31. august 2011 woho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. september 2011 #7 Del Skrevet 2. september 2011 Fikk ikke for alt i livet det hårbåndet til å sitte på hodet... Håret gikk lett inni, men etter noen minutter sklei båndet rett av foran. Ikke så lett å feste det med nårer. Får finne et bånd som er slerkete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente27 Skrevet 15. september 2011 #8 Del Skrevet 15. september 2011 i fjor når en del jeg kjenner brukte denne frisyren hadde jeg ikke langt nok hår til å prøve :-( skal snart i bryllup og har nå langt nok hår til å klare å få det til å henge i båndet. Ganske glatt og ikke så tykt hår så blir jo ikke veldig fyldig. Forsøkt et par ganger bare sånn hjemme for å øve meg og lurer nå på om jeg skal gå for denne frisyren i bryllupet. Er det heilt ut nå å gjøre dette eller noen som vet??? ikke så flink med hår og synes håret ikke samarbeider så bra heller, men gidder ikke bruke penger på frisør for å sette opp håret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 15. september 2011 #9 Del Skrevet 15. september 2011 Det er så pent, men jeg har så glatt hår, så får det ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #10 Del Skrevet 15. september 2011 Det er så pent, men jeg har så glatt hår, så får det ikke til Jeg har også sykt glatt hår. Utrolig irriterende. Mine tips er å ikke jobbe med nyvasket hår og/eller saltvannsspray. Det gjør håret får litt mer.. Hmm.. Er det det vi kaller struktur? Det blir både stivere og seigere og ikke så glatt liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente27 Skrevet 15. september 2011 #11 Del Skrevet 15. september 2011 har som sagt også ganske glatt og tynt hår så blir ikke like fint som i filmen fra youtube. men lurer på å prøve en gang med å krølle håret litt først (om jeg klarer det da) for å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 15. september 2011 #12 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har også sykt glatt hår. Utrolig irriterende. Mine tips er å ikke jobbe med nyvasket hår og/eller saltvannsspray. Det gjør håret får litt mer.. Hmm.. Er det det vi kaller struktur? Det blir både stivere og seigere og ikke så glatt liksom Ja, det er smart Jeg og håret samarbeider bare ikke alltid så bra sammen Men jeg skal få det til. En vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente27 Skrevet 16. september 2011 #13 Del Skrevet 16. september 2011 ville det være heilt "ut" om jeg kommer med en slik frisyre i bryllup nå??? hårmote er liksom ikke det jeg pleier følge med på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 16. september 2011 #14 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg har også sykt glatt hår. Utrolig irriterende. Mine tips er å ikke jobbe med nyvasket hår og/eller saltvannsspray. Det gjør håret får litt mer.. Hmm.. Er det det vi kaller struktur? Det blir både stivere og seigere og ikke så glatt liksom Tekstur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå