Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett ganske mange jenter med oppsatt hår der de har et pent hårbånd og så har de liksom stukket håret opp i hårbåndet slik at det blir en slags "pølse" rundt håret og man bare ser hårbåndet forran.

Har noen peil på hva dette kalles og ikke minst- hvordan jeg får det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare et sånt vanlig strikk-hårbånd. Sånn tynt som mange bruker når de trener for å holde håret borte. Så tar du det på hodet utenpå alt håret. Og løfter håret som henger ned opp og stapper ned i strikken fra oversiden. Ta en og en del av håret og legg opp i og bakover, og sånn går du rundt hele hodet. Litt vanskelig å forklare, men veldig enkel frisyre når du skjønner det :)

Skrevet

Tusen takk - skal prøve det i kveld!

Skrevet

hun er bare helt genial!

• Liker 1
Skrevet

woho :danse:

Skrevet

Fikk ikke for alt i livet det hårbåndet til å sitte på hodet...

Håret gikk lett inni, men etter noen minutter sklei båndet rett av foran. Ikke så lett å feste det med nårer.

Får finne et bånd som er slerkete.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

i fjor når en del jeg kjenner brukte denne frisyren hadde jeg ikke langt nok hår til å prøve :-( skal snart i bryllup og har nå langt nok hår til å klare å få det til å henge i båndet. Ganske glatt og ikke så tykt hår så blir jo ikke veldig fyldig. Forsøkt et par ganger bare sånn hjemme for å øve meg og lurer nå på om jeg skal gå for denne frisyren i bryllupet. Er det heilt ut nå å gjøre dette eller noen som vet??? ikke så flink med hår og synes håret ikke samarbeider så bra heller, men gidder ikke bruke penger på frisør for å sette opp håret....

Skrevet

Det er så pent, men jeg har så glatt hår, så får det ikke til :(

Skrevet

Det er så pent, men jeg har så glatt hår, så får det ikke til :(

Jeg har også sykt glatt hår. Utrolig irriterende. Mine tips er å ikke jobbe med nyvasket hår og/eller saltvannsspray. Det gjør håret får litt mer.. Hmm.. Er det det vi kaller struktur? Det blir både stivere og seigere og ikke så glatt liksom ;)

Skrevet

har som sagt også ganske glatt og tynt hår så blir ikke like fint som i filmen fra youtube. men lurer på å prøve en gang med å krølle håret litt først (om jeg klarer det da) for å se hvordan det blir :)

Skrevet

Jeg har også sykt glatt hår. Utrolig irriterende. Mine tips er å ikke jobbe med nyvasket hår og/eller saltvannsspray. Det gjør håret får litt mer.. Hmm.. Er det det vi kaller struktur? Det blir både stivere og seigere og ikke så glatt liksom ;)

Ja, det er smart :)

Jeg og håret samarbeider bare ikke alltid så bra sammen :P

Men jeg skal få det til. En vakker dag.

Skrevet

ville det være heilt "ut" om jeg kommer med en slik frisyre i bryllup nå??? hårmote er liksom ikke det jeg pleier følge med på.....

Skrevet

Tekstur! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...