Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd, men er litt skeptisk. På hjemmesiden står det at jo mer man bruker av produktet, jo bedre resultat får du, fordi den ikke inneholder alt det skadelige som en vanlig shampoo. Du skal bruke opptil 24 pump (!) fra flasken, og gjerne hver dag. Sier seg selv at den flasken ikke varer lenge.

Jeg vet ikke helt hvor du har hørt om produktet, men bortsett fra mengden man skal bruke per vask, var dette noe jeg virkelig la merke til: på tv-shop går en infomercial om Wen, hvor de sier at produktet erstatter shampoo, balsam, hårkur, etterbehandling og stylingprodukter. Samtidig selger de på hjemmesiden cleansing conditioner, styling creme, Re moist intensive hair repair treatment og texture balm. Så med andre ord erstatter man shampoo, balsam, hårkur, etterbehandling og stylingprodukter med wen sine produkter for det samme.

Nå må jeg jo påpeke at jeg ikke har brukt disse produktene, ville bare påpeke hva jeg synes virker merkelig og, ja rett og slett galt, med markedsføringen. Og da begynner jeg å tvile på hele produktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...