Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann ;)

Litt originalt spørsmål kanskje, men er det noen som har prøvd og kutte av/ned høye hæler? :ler: Altså, jeg har et par kjempefine støvletter som er ubrukt, fordi hælen er for høy. Og siden jeg er så høy selv, er det ubehagelig å gå med de pga dette. Sååå, kkom jeg til å tenke på, går det an å kutte av hælen!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke vil gå. Skoen og sålen er jo laget for å være i en viss høyde, og hvis du forsøker å justere dette vil alt med skoen bli feil. Jeg tror du i verste fall vil kunne ødelegge føttene dine, hvis du går i skoene etterpå.

Skrevet

Ja, ikke sant..Ser det for meg oppi huet mitt åssen det blir, så er nok ikke ideelt nei. Æsj, da får jeg enten selge de eller bare bli 1.90 høy da. :( :gjeiper:

Gjest Spinell
Skrevet

Du kommer antakeligvis til å føle at du velter baklengs hvis du kutter hælene. Skosålen er jo vinklet slik at den skal passe til hælhøyden, og dermed blir alt skjevt hvis hælen forkortes.

Tror nok sjansen for bli skikkelig ustø eller å ødelegge skoen er større enn sjansen for å ødelegge føttene.

Kjøpet får skrives på kontoen for lærdom, og så får du kjøpe lavere sko neste gang.

Kanskje du kan selge dem og få inn igjen noe av det tapte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...