AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #1 Del Skrevet 25. august 2011 Har truffet en herlig fyr. Sjarmerende og morsom. Liker han godt. MEN - han er over 30, bor på samme eiendom som foreldrene (de driver gård, bor selvsagt i hver sine hus da) og har ingen lengre forhold bak seg. Jeg har egentlig tenkt mitt, men har lyst til å gi han et forsøk. Helt på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #2 Del Skrevet 25. august 2011 Hvorfor helt på jordet? Utrolig skremmende hvor overfladiske mange er her inne... Trenger du virkelig spør om dette? Er du fjorten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #3 Del Skrevet 25. august 2011 Hva er det du er bekymret for? At det kan bli problematisk fordi han bor på samme eiendom som foreldrene? At han er over 30 år? At han er uten tidligere forhold? At de bor i hver sine hus? Det skader da vel ikke å gi ham et forsøk? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 25. august 2011 #4 Del Skrevet 25. august 2011 Det er ikke nødvendigvis noen ulempe, er veldig individuelt hvordan "single menn på 30+ uten tidligere forhold" er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 25. august 2011 #5 Del Skrevet 25. august 2011 Single menn som lever i umiddelbar nærhet til foreldrene sine er sjelden noen supercatch dessverre. Det første jeg ville forsikret meg om var hvor selvstendig han er. Hvis hans mor/far gjør følgende; -tar klesvasken -har ham på middag mer eller mindre hver dag -bestemmer hvordan han skal ha det hjemme -forventer at han skal stille opp når som helst (dere kan aldri dra noe sted) Da ville jeg vært veldig på vakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #6 Del Skrevet 25. august 2011 Har truffet en herlig fyr. Sjarmerende og morsom. Liker han godt. MEN - han er over 30, bor på samme eiendom som foreldrene (de driver gård, bor selvsagt i hver sine hus da) og har ingen lengre forhold bak seg. Jeg har egentlig tenkt mitt, men har lyst til å gi han et forsøk. Helt på jordet? Hvor mye yngre en ham er du? Det er mange som er over 30 og single, så den delen bør være grei om du ikke er altfor ung selv, så 30 er noe problem. om han er eneste sønn, så har han sikkert odel på gården foreldrene idag eier, og det vil da være naturlig at han blir boende der ja, det er jo ofte slik det har vært på gård, med flere hus, der foreldrene blir boende på gården selv når barna tar over. Den eneste "faren" ved det, er at du nok må se for deg at om det blir dere, så blir du boende på gården i fremtiden. Er det noe du ønsker, så ser jeg ikke det som noe problem. du sier han ikke har hatt noen forhold i overskriften, i teksten skriver du at han ikke har noen lange forhold bak seg, betyr det at han aldri har vært i noen forhold med noen kvinne, er han en einstøing? en som ikke helt fikser relasjoner til kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #7 Del Skrevet 25. august 2011 Gjør det noe da? Så lenge du liker gutten så har vel ikke resten så mye å si? Hvis han skulle vise seg å være helt tommelomsk er det jo bare å kutte han ut Inntil den dagen kommer kan du jo prøve å like han for den personen han ER, uansett hvor mange overfladiske feil han viser seg å ha (som å bo med foreldrene sine og ikke ha tidligere forhold) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2011 #8 Del Skrevet 25. august 2011 Har truffet en herlig fyr. Sjarmerende og morsom. Liker han godt. MEN - han er over 30, bor på samme eiendom som foreldrene (de driver gård, bor selvsagt i hver sine hus da) og har ingen lengre forhold bak seg. Jeg har egentlig tenkt mitt, men har lyst til å gi han et forsøk. Helt på jordet? Hva er problemet hvis du har lyst til å bli bondetuppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #9 Del Skrevet 25. august 2011 TS. Jeg ER "bondetuppe" allerede, så den biten er uproblematisk. Han har ingen faste forhold bak seg, kun "flørter". Jeg er rett og slett bare bekymret for hvor selvstendig og uavhengig han er... Men jeg er forelsket i han, og redd for å involvere meg for mye.... Jeg er litt over ti år yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 25. august 2011 #10 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg er litt over ti år yngre. Jeg ser på det som et større (potensielt) problem enn alt annet som er nevnt i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 25. august 2011 #11 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg var sammen med en mann som var 35 år, selv var jeg 19. Han hadde ingen forhold bak seg, aldri hatt fullverdig sex, aldri holdt rundt noen og så videre, du skjønenr tegninga. Han hadde aldri greid å skaffe seg en jobb, hvor ikke nav var innblandet, aldri hatt lyst til å få seg en utdannelse, og visste rett og slett ikke hva han ville i livet. Det var mamma meg her, pappa meg der osv. Jeg ble den eldste i forholdet. Jeg hadde vært vant til å ta vare på meg selv i mange år. Jeg hadde hatt et par seriøse forhold, og mange små, jeg hadde to jobber og hadde hatt andre jobber jeg fikk veldig gode referanser fra (disse referansene har også hjulpet meg til jobb og boligjakt senere). Jeg ville ha en utdannelse, og for meg var det å få fagbrev viktig. Jeg har i allefall lært at jeg ikke skal se meg blind på en alder, for jeg tenkte at han var nok en voksen, erfaren og fornuftig mann. Så før du går inn i et forhold med han, bli kjent med han. Det gjorde ikke jeg så grundig, og jeg ville _ALDRI_ gått inn i et forhold med han hadde jeg visst det han fortalte meg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2011 #12 Del Skrevet 25. august 2011 TS. Jeg ER "bondetuppe" allerede, så den biten er uproblematisk. Han har ingen faste forhold bak seg, kun "flørter". Jeg er rett og slett bare bekymret for hvor selvstendig og uavhengig han er... Men jeg er forelsket i han, og redd for å involvere meg for mye.... Jeg er litt over ti år yngre. Når du allerede bor på bondegård så burde du jo vite hvordan dette med den eldre generasjonen som regel fungerer der. Imidlertid er det en stor aldersforskjell når du åpenbart må være i dine tidlige 20-år. Og om han nå er klar for et seriøst parforhold eller ikke, er umulig for noen andre å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathiesen Skrevet 26. august 2011 #13 Del Skrevet 26. august 2011 Har truffet en herlig fyr. Sjarmerende og morsom. Liker han godt. MEN - han er over 30, bor på samme eiendom som foreldrene (de driver gård, bor selvsagt i hver sine hus da) og har ingen lengre forhold bak seg. Jeg har egentlig tenkt mitt, men har lyst til å gi han et forsøk. Helt på jordet? Står huset på midt på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #14 Del Skrevet 28. august 2011 Synes ikke du skal dømme noen for å ikke ha hatt noe ordentlig forhold. Man trenger ikke være "tommelomsk" av den grunn. Faktisk tvert i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 28. august 2011 #15 Del Skrevet 28. august 2011 Har truffet en herlig fyr. Sjarmerende og morsom. Liker han godt. MEN - han er over 30, bor på samme eiendom som foreldrene (de driver gård, bor selvsagt i hver sine hus da) og har ingen lengre forhold bak seg. Jeg har egentlig tenkt mitt, men har lyst til å gi han et forsøk. Helt på jordet? Han driver gård, så jeg vil se på det som en selvfølge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulse Skrevet 28. august 2011 #16 Del Skrevet 28. august 2011 kjenner meg veldig igjen her..jeg møtte samboeren min på skolebussen.. hehe..han var 26 å bodde hjemme enda...å her er det virkelig mamma for alle penga!!!ingen forhold,å mamma styrte alt av penger å det som skjedde ellers...den første tiden kunne han ikke ligge over engang..men etter 2 år flyttet vi sammen,å han er nå 35,å jeg er 28...vi har snart vært sammen i 10 år,å det går helt fint...sier du meningen din hvis du syns det blir for drøyt,å han vil ha deg,så hører han på det..tok bare litt tid..mora hans tror fortsatt jeg er ute etter pengene hans,men det får nå så være..han er enebarn,så derfor aldri sluppet puppen til mor ordentlig..men den dag i dag,går det veldig bra...ikke no mer mor som styrer livet hans..vi er der å besøker de når vi har mulighet,å det har nok fruen i huset innfinni seg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 28. august 2011 #17 Del Skrevet 28. august 2011 Han driver gård, så jeg vil se på det som en selvfølge. Nei dette svaret var da helt bak låven! Ts hva spør du om? Om du bør bli sammen med en bonde? Eller om du bør bli sammen med en på 30? Spør heller deg selv om du er forelska og om du kam ser for deg at du kan trives sammen med ham på gården hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #18 Del Skrevet 28. august 2011 Hvis du liker fyren, spiller det da ingen rolle verken hvor eller hvordan han bor eller om han er ti eller tyve år eldre enn deg. Mannen min er mye yngre enn meg og helt annerledes enn jeg hadde forestilt meg at min partner skulle være, og lenge tenkte jeg at det var hyggelig å flørte, men at det ikke kunne bli noe skikkelig forhold ut av det. Etter hvert måtte jeg innrømme at jeg ikke hadde lyst til å være sammen med noen andre, han var rett og slett uimotståelig. Nå har vi vært gift i fire år og han er en fantastisk mann og far. Så ta mannen for den han er og den han er for deg, det er mitt råd! Om han skulle evt være uselvstendig nå kan jo det også endre seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 28. august 2011 #19 Del Skrevet 28. august 2011 Dette er veldig enkelt. Bruk litt tid på å bli kjent med ham! Så ser du etterhvert om dette kan vere noe Det å aldri ha hatt et forhold trenger ikke å bety så mye, kanskje han bare rett og slett ikke har møtt rette dama enda Det er absolutt ikke alle som bor hjemme som er mammagutter og derav bortskjemte og ikke kan noenting om husarbeid og div. Dette finner du nok ut ganske raskt om du bare gir ham litt av tiden din Dette kan vere drømmamannen din, men det får du aldri vite om du ikke gir ham en tjangs Ting som hadde skremt meg: -Om han bor i eget hus, men mamma vasker tøyet og huset.... -om han ikke prater om annet enn mamma og pappa. -om han ikke kan koke poteter, eller betjene komfyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå