Gå til innhold

Shoes skal bli heit!

Shoes

Anbefalte innlegg

Jupps, siden jeg aldri rakk å bli stram og fin til årets bikinisesong, ikke at jeg har fått "bruk" for det, begynner jeg forberedelsene til neste års sesong nå! Jeg skal ta et ordentlig oppgjør med mine problemområder, nemlig mage, lår og armer. :trene::hoppe:

Lang, hard og tøff vei, men jeg SKAL nå mine mål.

Noen rutine blir nok vanskelig ettersom jeg jobber noen veldig varierende skift, så da gjør vi det på den gode gamle måten; tar treningen når det passer seg. Men tenker å få til minst tre ganger i uken, fordelt på 2 x kondis og 1x styrke. Kombinert med riktig mat og hele den greia der, så klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk takk :)

Blitt dårlig med trenings i helgen gitt, har rett og slett ikke hatt tid. Det, kombinert med typisk helgekosthold har gitt meg litt dårlig samvittighet. :sukk:

Men i morgen, da er det en ny dag, og siden jeg jobber sent har jeg absolutt planer om å snike inn en liten økt før jobb. Herlig måte å starte dagen på. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var nok en dag nesten over. Rakk aldri å dra på treningssenteret, sov så dårlig i natt, så dagen begynte litt sent. Men jeg fikk tatt en halvtime på det klesstativet vi har ståendes, også kjent som en spinningsykkel, så helt dårlig har det jo ikke gått.

Har spist relativt sunt/ok i dag også, begynte med to knekkebrød med kalkunskinke og tomat til frokost, en og en halv brødskive med gulost + en pære til lunsj, en hjemmelaget burger i fiberrikt burgerbrød til middag, og så tar jeg en liten salat til kvelds akkurat nå. Ble sendt hjem tidlig fra jobb i dag (har en jobb hvor behovet er variabelt), Så da ble det ikke så vanskelig å holde styr på måltidsrytmen.

Merker at nå som høsten sakte men sikkert titter frem, så frister det veldig mye med en god, varm kopp med kakao. Men jeg blir så avhengig, så da tar jeg en kopp te i stedet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært rar til meg å være. Oppdaget nettopp at jeg har glemt å spise i dag - i det hele tatt! :sjokkert:

Ikke akkurat en bra ting, skal jo ikke på noen sultekur heller liksom....

Ellers har man fått gått en tur da, en times tid i halvraskt tempo. Vurderer å skaffe meg en skritteller så jeg kan utfordre meg selv bedre når jeg går tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg nesten ikke sittet stille, annet enn mellom aktiviteter. Har gått en rask tur, rundvasket leilighet, gått en tur til fordi jeg måtte ha noe på butikken, og en halvtimes danseøkt med hjelp av min elskede wii. Men plutselig så oppdaget jeg hvor sliten jeg var, så da satt jeg her :fnise:

Eier ikke matlyst om dagen, spiser bare fordi jeg må. I dag har jeg spist to knekkebrød med pålegg, en gulrot, to kalkungrillpølser i lompe og en brødskive med pålegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningsfri helg igjen. Rakk ikke treningssenteret i går, siden jeg hadde litt å få gjort først, når jeg endelig var ferdig med det så var det et kvarter til stengetid... Typisk :filer:

Så kom kvelden, skulle ta en drink eller to, men endte opp med litt fler, som da forklarer hvorfor jeg ikke drar meg bort dit i dag. Men skal gå en tur i løpet av kvelden hvis det slutter å regne, eller at det regnet som kommer i det minste roer seg ned. Kjedelig høstvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard uke jobbmessig, men har klart å ta meg tid og energi til trening læll :)

Tirsdag brukte jeg 20 min på elipsemaskin, 20 min på tredemølle, og 10 min på spinningsykkel. Liker å variere litt sånn.

I går gikk jeg en timelang tur i greit tempo,

og i dag så har jeg holdt på i 45 minutters tid med styrkeapparater + 15 min oppvarming på elipsemaskinen.

Da kan man ta helg med ikke altfor dårlig samvittighet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

*Tørker støv av dagboken*... :sjenert:

Jeg har en tendens til å falle av, jeg. Nå skal jeg prøve å ikke gjenta det, fordi det har jeg ikke godt av.

Men har gode nyheter!:) Jeg har byttet ut en styrkeøkt her og en styrkeøkt der med 2xKondis og 1xStyrke pr uke. Pluss at jeg beveger meg enten med spill eller gåtur hver dag. Dette har jeg klart å holde i litt over en måned, og nå gleder jeg meg til å trene. Ikke dårlig bare det. Har ikke gått ned så mye enda, for jeg har vært litt slapp når det gjelder kosthold til tider, så det har i grunn bare vært de samme vannkiloene som har kommet og gått og kommet og gått. Føles det som, i allefall. Merker allikevel litt forandring i kroppen, men selvfølgelig på helt feil plasser. Typisk nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening vel overstått :)

ca 30 min kondis + 30 min styrke. God og sliten nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt treningsøkt for dagen: 60 min kondis, tenker 50/50 crosstrainer og sykkel. pluss gåturen til og fra gym'en. Skulle så gjerne brukt litt tid på tredemølla også, men jeg føler jeg har null kontroll på den, så da lar jeg heller være :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...