Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør at så mange liker denne serien?

Selv elsker jeg den, men det er jo ikke som at jeg sitter klistret til alle eventyrfilmer på tv. Hva gjør denne så spesiell??

Har lurt på om det er en blanding av følgende:

-fin musikk

-fine steder det er filmet inn

-natur man kan identifisere seg med

-ikke for eventyrpreget, kan mao nesten være sant...

Andre synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At den ble vist i jula da vi var barn. Tror det spiller en veldig stor rolle. Moren min liker den ikke i det hele tatt.

Skrevet

Tror jeg liker den på grunn av naturen og hestene, jeg!! Idyllisk ridning!! :D

Skrevet

Lurer på hvor jeg har levd....

Hvilken film er dette? :oops:

Tydeligvis med askepott og hester..Den jeg husker med askepott er tegnefilm...

Skrevet

Jeg liker den ikke, selv om jeg så den flere ganger på TV som barn. Synes skuespillerene spiller kunstig og dårlig, og dubbinga er fæl! SKjønner heller ikke hvorfor så mange liker den ;)

Skrevet
Lurer på hvor jeg har levd....

Hvilken film er dette? :oops:

Tydeligvis med askepott og hester..Den jeg husker med askepott er tegnefilm...

hehe - den de sender på julaften vel- sånn i 12 tiden. En film fra 70 tallet. Og det er en mann som leser stemmene deres i oversettelsen. Veldig koselig. Sjarmerende prins- søt askepott. Og masse vakre hester og snø ....*se det hele for meg i hodet mitt og mimre litt*....... :D Og så er det vakker musikk ...Herborg Kråkevik har tatt den ene sangen og synger om en klovn. I filmen nynner askepott .....

har du virkelig ingen barndomsminner om dette??

Jeg må se det hvert år jeg ! DET er virkelig jul ! :P ...foresten så har Netcom hermet i en reklame ...huff ... :-?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Språket er så levende !

I tillegg er det min favorittjulefilm. Når den er sendt har jeg en utrolig julefølelse !

Skrevet

og om dere blar ned på siden så kan dere i høyre side velge å høre musikklipp!!!! NÅ ble jeg nostalgisk nå!!! ahhhhhhhh så bra det snart er jul! :D

Skrevet

Jeg må si at det er viktigere for meg å se Disney på julaften enn Askepott!! :briller:

Skrevet

Det er en blanding av alt... Og så er hun som spiller Askepott utrolig pen. Husker jeg ønsket meg sånn en saueskinnsvest som hun har når jeg var liten. :wink:

Musikken, storyen, typene, glamouren, snøen, happy ending... :P

Skrevet

har du virkelig ingen barndomsminner om dette??

Nei, dessverre? Husker at jeg så på Disney jeg.

Og det er også lenge siden jeg så, de siste seks åra har jeg jobba på julaften! :-?

Skrevet

Denne filmen er så go' - ingen jul uten! Og hun som har hovedrollen, hun er rett og slett helt nydelig.. 8)

Skrevet
Denne filmen er så go' - ingen jul uten! Og hun som har hovedrollen' date=' hun er rett og slett helt nydelig.. 8)[/quote']

Hun spilte også i Kolya.

Skrevet
Denne filmen er så go' - ingen jul uten! Og hun som har hovedrollen' date=' hun er rett og slett helt nydelig.. 8)[/quote']

Skal kose meg med den julaften!

Skrevet

Hei!

Jeg også elsker denne filmen!

Det ble liksom ikke jul uten.Satt klistret da jeg var liten og så på!

Og nå når jeg er blitt voksen så har jeg fått den på video........og koser med den i julen!

:nisse::nisse::nisse::nisse::nisse::nisse::nisse::nisse::nisse:

- charmina

Skrevet

Det blir liksom ikke jul uten Askepott. Den er utrolig romantisk. Askepott er jo skikkelig rå da. Rir på hest, skyter pil og bue setter virkelig gutta på plass.

Go girl :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri likt filmen, jeg. Mest pga dubbinga, den er lite troverdig spør du meg. En person har alle stemmene liksom...

Holder meg til Disney da, men jeg har hørt snakk om at det skulle kuttes ut....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...