Gå til innhold

Blogg om Sexstillinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Har laget en side om sexstillinger og ønsker noen tilbakemeldinger på hvordan den ser ut. Hadde satt pris på om noen tar en titt på Sexstillinger og kan komme med litt konstruktiv kritikk :)

Elise

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som ville gi en kort tilbakemelding altså?

Elise

Skrevet

Enkel, grei og oversiktlig den. Vet ikke helt hva du vil med den, de fleste kjenner vel til disse stillingene her, hvis de har et sexliv.. Men bloggen var okei den :-)

• Liker 1
Skrevet

Ryddig diskre og enkel. = Positivt. Alt jeg kan like hos en elskerinne.

Men bloggen virker ok. Har ikke hatt tid til å se på alt enda, men vil nok lese mer etterhvert, godt iniativ.

Skrevet

Eneste jeg reagerer på er forenklingen av mannens seksualitet, men det er jo blitt en stueren observasjon i dagens samfunn.

Skrevet

Ja, og hvorfor har mannen alltid kort hår (og kvinnen langt)? Hallo? 2011 anyone?

Skrevet

Ja, og hvorfor har mannen alltid kort hår (og kvinnen langt)? Hallo? 2011 anyone?

Sånn at det skal være lettere å se hvem som er hvem! DOHH

Skrevet

Jeg vil heller si; hvorfor kan ikke menn få være menn, er det ikke nok hybrider som det er?!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å skrive mer om mine egne opplevelser, heller enn å skrive mer om sexstillinger.

I ett nytt innlegg forteller jeg om to deilige opplevelser. Dersom inleggene etterhvert får mange lesere vil jeg kanskje dele flere historier.

Skrevet

Javel. Det var en god og konstruktiv tilbakemelding. Takk :)

Skrevet

Jeg har skrevet ett innlegg om Laya Spot klitoris-vibrator, og hvorfor jeg synes det er det beste sexleketøyet jeg har.

Skrevet

Hva synes dere forresten om å bruke enkle, diskrèt bilder som illustrasjon?

Skrevet

Hva synes dere forresten om å bruke enkle, diskrèt bilder som illustrasjon?

Likte historien. Kort og genial. Godt skrevet.

Diskret bilde presentasjoner tåler vi. Kjør på....

Skrevet

Lite oppdatert denne uken desverre. Håper å få tid til helgen. Vil da skrive mer om erfaringer med forskjellige sexleketøy. Håper også jeg får tatt noen flere bilder.

Skal prøve å få bestilt flere leketøy for menn, og skrive noen vurderinger når samboer har fått testet de. Slik at siden ikke bare fokuserer på leketøy for kvinner :)

Skrevet

Synes dere bør skrive om trekanter også. Send PM

Skrevet

Jeg er ikke uenig i det dere skriver. Derfor kommer jeg neppe til å skrive mer om sexstillinger, men heller om mine egne erfaringer, og ting jeg eller får lyst til å skrive om. Med temaet sex så klart :)

Har skrevet ett nytt inlegg, denne gang om buttplug'er :)

Sexleketøy - Buttplug

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...