Gjest ingrid Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Jeg er single og nettopp begynt å studere. Ser allerede nå at her er det mange fristelser. Jeg har selv utseende med meg, så føler det meste er oppnåelig egentlig...hehe. Men litt dilemme da, skal man bare kaste seg ut i det og nyte denne perioden til det fulle. Selvfølgelig ta vare på seg selv og alt det der, men virkelig utnytte situasjonen man er i og ha en særdeles seksuell periode Eller skal man være veldig forsiktig og heller lete etter den rette? Sikkert mange der ute som har vært i samme situasjon og som har erfaringer og tanker om dette. Håper dere deler litt med meg! Har ikke tatt valget enda...
frodo76 Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Jeg er single og nettopp begynt å studere. Ser allerede nå at her er det mange fristelser. Jeg har selv utseende med meg, så føler det meste er oppnåelig egentlig...hehe. Men litt dilemme da, skal man bare kaste seg ut i det og nyte denne perioden til det fulle. Selvfølgelig ta vare på seg selv og alt det der, men virkelig utnytte situasjonen man er i og ha en særdeles seksuell periode Eller skal man være veldig forsiktig og heller lete etter den rette? Sikkert mange der ute som har vært i samme situasjon og som har erfaringer og tanker om dette. Håper dere deler litt med meg! Har ikke tatt valget enda... Benytt muligheten diskret. Så får du muligheten til å finne den rette senere. * prøv alt en gang. ( så kan man evt angre på noe man har gjort i stedet . )
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Du kan prøve å spørre deg selv om du ville satt pris på at den fremtidige kjæresten/mannen din har vært intim med 100+ andre jenter før deg. Er svaret ja eller bryr meg ikke er det bare å sette i gang. Er svaret nei burde du holde deg for god til det.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Det vil alltid være en kamp mellom fristelser og kjønnsdriften på den ene siden, og den stakkarslige viljestyrken på den andre. Svaret er gitt. Dette er ikke et råd, men bare en prognose. Lykke til med studiene!
Gjest Raindrops Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Gjør det du føler er riktig for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå