AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Jeg er en mann på 27, men ser riktignok betydelig yngre ut. Tenker litt på hva som fungerer og ikke fungerer når det kommer til klær og sko. Hva synes dere om litt penere sko når man er ute på byen, eller på studiestedet? Hva tenker dere om penskjorte til daglig, eller ute på byen? Bare hverdags-skjorte som fungerer? Har ikke noen slesk stil og det lyser ikke BI eller vestkant av meg, men av og til heller jeg mot en stil som kanskje er for penkledd. Snakk om at man skal være seg selv og kle seg i det man er komfortabel med er ikke interessant. Jeg er ganske komfortabel med meg selv og har et avslappet forhold til det meste, men villig til å tilpasse klesstilen noe. Er ikke snakk om å kjøre noen Dressmann-stil eller være veldig gubbete eller veldig kontorrotte.
Kaisamaia Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Jeg synes det høres strålende ut! Fint med menn som bryr seg om hvilke klær de bruker. Høres ikke for mye ut
Gjest Katten. Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Kjører selv en litt mer "classy" stil. Slår godt an hos damene - får mye mer lange blikk enn i fullstendig casual bekledning. 1
Knirke Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 For meg kan en kjekk mann like godt ha på seg en striesekk.. Dyre merkeklær er i grunn ganske turnoff for meg 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Her hvor jeg jobber går mange av gutta i sandaler inne og sånn mobilholder i beltet = turnoff så det holder. Seilersko og allværsjakke er heller ingen vinner i min bok... Velkledd uten å jåle seg til er en vinner hos meg. En som bryr seg litt om hvordan han tar seg ut, men samtidig er mandig er desidert best for å få meg interessert i alle fall. Trenger ikke å ha dyre merkeklær for å kle seg bra, men veldig mange menn ser ut som om de ikke har tatt en titt i speilet før de går ut døra på morgenen. 2
Flanør Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 For meg kan en kjekk mann like godt ha på seg en striesekk.. Dyre merkeklær er i grunn ganske turnoff for meg Dette er grunnen til at jeg ønsker å emigrere til Frankrike eller Italia, hvor menn kan kle seg og hvor kvinnene faktisk setter pris på at de gjør det. Legg til at i disse landene ser kvinnene til overmål ut som kvinner, ikke som en slags kjønnsløs mellomting melllom mann og kvinne, slik tilfellet ofte er her til lands. At TS stiller spørsmålet om penskjorter er akseptabelt, eller om bare hverdagsskjorter duger sier faen meg sitt. Mange norske kvinner eier ikke stil eller klasse, verdsetter det heller ikke, og ville aldri gjenkjent god smak om den så hadde hoppet opp og bitt dem i nesa.
Snipa Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Jeg har flere ganger snudd meg etter menn i dress, men det har aldri skjedd med menn i grilldress.
Gjest LonelyAngel Skrevet 28. august 2011 #9 Skrevet 28. august 2011 Jeg kunne heller ikke gitt mer F i om han gikk med designer skjorter eller Carlings skjorter. Fretex skjorter er... litt verre! Alt i alt. Teller ikke så mye, så lenge han ikke går slaskette.
MissStiles Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Synes også det høres bra ut. Finnes ikke noe bedre enn gutter som bryr seg litt om hvordan de ser ut og kler seg. Ingen forventer at en mann skal gå i dress hele tiden. Men ingen sier nei til en mann med litt "classy" klesstil.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Jeg liker å se bra ut selv. Jeg liger en mann med litt skjegg som er kraftig og som går med skjorter og shinos. Jeg liker ikke gutter som stinker parfyme, som har sinnsyk sleik med masse blank gele eller voks i håret og som ser ut som om han har brukt 3 år foran speilet. Jeg liker en gutt som ser gjennomført bra ut, enkelt kledd, men samtidig velkledd som det ikke ser ut som har lagt så altfor mye arbeid bak, men som fortsatt ser sykt bra ut! Haha, jeg har et bilde i hode, men får det ikke helt ut!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #12 Skrevet 28. august 2011 Jeg bryr meg minimalt om hva folk har på seg, enten de er menn eller kvinner. Sko skal det veldig mye til for at jeg legger merke til. Når det gjelder menn er i grunnen det viktigste at de faktisk HAR klær på (i hvert fall frem til vi kjenner hverandre betydelig bedre), og at voksne menn ikke kler seg som fjortiser. Saggebukser og Bjørn Borg-kant er ganske diskvalifiserende. Jeg vil ikke se undertøyet ditt (se parentesen igjen). Da er det faktisk bedre med grilldress. :gjeiper:
laperla Skrevet 28. august 2011 #13 Skrevet 28. august 2011 (endret) Jeg er en mann på 27, men ser riktignok betydelig yngre ut. Tenker litt på hva som fungerer og ikke fungerer når det kommer til klær og sko. Hva synes dere om litt penere sko når man er ute på byen, eller på studiestedet? Hva tenker dere om penskjorte til daglig, eller ute på byen? Bare hverdags-skjorte som fungerer? Har ikke noen slesk stil og det lyser ikke BI eller vestkant av meg, men av og til heller jeg mot en stil som kanskje er for penkledd. Snakk om at man skal være seg selv og kle seg i det man er komfortabel med er ikke interessant. Jeg er ganske komfortabel med meg selv og har et avslappet forhold til det meste, men villig til å tilpasse klesstilen noe. Er ikke snakk om å kjøre noen Dressmann-stil eller være veldig gubbete eller veldig kontorrotte. Dette høres midt i blinken ut. (Er du singel? Hehe.) Jeg liker at mannebena har en litt pynta stil, og ikke bare når de skal ut på byen. For min del må du gjerne bruke "finere" sko , og bruke de litt mer snasne skjortene uansett hvilken dag det er. Endret 28. august 2011 av laperla
Lillaa Skrevet 28. august 2011 #14 Skrevet 28. august 2011 For min del handler det mer om hvorvidt det er kledelig på vedkommende og gjennomført. Om klærne er fra dyre merker, H&M eller second hand har ikke noe å si, har selv alt mulig rart i klesskapet. Stilige sko er bra, kan løfte det hele litt Det jeg ikke liker er de som går kledd til daglig/på byen som om de er på hyttetur ved sjøen på sørlandet. Da tenker jeg på kombinasjonen shorts, kortermet skjorte fra Polo el. Lacoste, mokkasiner/tøysko og seilerjakke fra HH el. Henri Loyd. Har sett en del slike, både på universitetet og på byen, og det er mildt sagt fælt. Selv liker jeg litt sporty typer, så vil tilføye at jeans, sneakers, stilige t-skjorter, og allværsjakke er helt greit til daglig, men bytt sko, skjorte og jakke før en tur på byen Om TS føler seg vel med stilen sin er viktigst. Når man føler seg vel vises det og personligheten kommer bedre frem
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #15 Skrevet 28. august 2011 Dette høres midt i blinken ut. (Er du singel? Hehe.) Jepp, er jo bare da man gidder å bry seg. Når jeg får meg dame skal jeg utelukkende gå i grilldress og sandaler med sokker i TS
Lillaa Skrevet 28. august 2011 #16 Skrevet 28. august 2011 (endret) Jepp, er jo bare da man gidder å bry seg. Når jeg får meg dame skal jeg utelukkende gå i grilldress og sandaler med sokker i TS Jeg må innrømme at jeg synes det er godt å være singel og kunne gå i joggebukse eller uten sminke, men samtidig kunne pynte meg og gå ut hvis jeg vil. Hadde jeg hatt en kjekkas å pynte meg for hver dag ville jeg nok ikke tilbringt søndagen i joggebukse.. Endret 28. august 2011 av Lillaa
laperla Skrevet 28. august 2011 #17 Skrevet 28. august 2011 Jepp, er jo bare da man gidder å bry seg. Når jeg får meg dame skal jeg utelukkende gå i grilldress og sandaler med sokker i TS Hehe, mulig? Jeg mener det er vel så viktig å pynte seg for kjærsten da men...
Steinar40 Skrevet 28. august 2011 #18 Skrevet 28. august 2011 Hadde jeg hatt en kjekkas å pynte meg for hver dag ville jeg nok ikke tilbringt søndagen i joggebukse.. Selvfølgelig hadde du det. Ingen normal person pynter seg for en samboer i hverdagen.
Kosemose Skrevet 28. august 2011 #19 Skrevet 28. august 2011 Hvis en mann kler seg på en måte som gjør at jeg ikke legger merke til klærne hans, syns jeg det er det aller beste. Av en eller annen grunn trekker det bittelitt ned hos meg hvis menn åpenbart er veldig nøye med/opptatt av habitten sin. Samtidig som de må se normalt oppegående og "med" ut.
fionel Skrevet 28. august 2011 #20 Skrevet 28. august 2011 Selvfølgelig hadde du det. Ingen normal person pynter seg for en samboer i hverdagen. Æhm, kanskje ikke du nei, men jeg gjør det! Liker å føle meg ekstra fin selv etter 4 år sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå