else_mor Skrevet 24. august 2011 #1 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) HOLMSBU SPA - SON SPA For litt siden, var vi en liten jentegjeng på Quality Spa & Resort Holmsbu DET VAR RETT OG SLETT NYDELIG HER Er det noen som har vært på Quality Spa & Resort i Son? Er det like bra? Kan det også anbefales av noen som har vært der? :-) Endret 24. august 2011 av else_mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizette Skrevet 26. august 2011 #2 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har vært på begge to med jobben, og likte vel egentlig Son best. Spa/basseng-avdelingen er forholdsvis lik, mens maten, konferansefasilitetene og rommene er bedre i Son. Hotellet er også nyere og "freshere" synes jeg Kan dessuten anbefale Farris bad, som jeg egentlig synes var enda bedre enn de to ovennevnte også. Mye finere og større spa-avdeling, og generelt et "flottere" inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 26. august 2011 #3 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg var skuffet over servicen i Son, men god mat og kjempefint hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
else_mor Skrevet 28. august 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 28. august 2011 Da må vi prøve Son neste gang. Eller kanskje Farris Bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå