else_mor Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 (endret) HOLMSBU SPA - SON SPA For litt siden, var vi en liten jentegjeng på Quality Spa & Resort Holmsbu DET VAR RETT OG SLETT NYDELIG HER Er det noen som har vært på Quality Spa & Resort i Son? Er det like bra? Kan det også anbefales av noen som har vært der? :-) Endret 24. august 2011 av else_mor
Gjest Lizette Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Jeg har vært på begge to med jobben, og likte vel egentlig Son best. Spa/basseng-avdelingen er forholdsvis lik, mens maten, konferansefasilitetene og rommene er bedre i Son. Hotellet er også nyere og "freshere" synes jeg Kan dessuten anbefale Farris bad, som jeg egentlig synes var enda bedre enn de to ovennevnte også. Mye finere og større spa-avdeling, og generelt et "flottere" inntrykk.
Veronica W Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Jeg var skuffet over servicen i Son, men god mat og kjempefint hotell
else_mor Skrevet 28. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2011 Da må vi prøve Son neste gang. Eller kanskje Farris Bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå