AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Hei! Har etter et par mnd med lavkalori kommet på trivselsvekten. Det har vært tøft, men er fornøyd med resultatet Spørsmålet nå er; hvordan skal jeg gå fram med kostholdet? Har lagt på ca 1300 kcal, enkelte dager mindre og. Har nå begynt å spise "normalt" igjen. En vanlig dag for meg nå ser ca slik ut: Frokost: Havregryn uten sukker samt en frukt. Lunsj: 1 grovt rundstykke eller 2 knekkebrød med ost og skinke, samt en frukt. Av og til tar jeg meg en yoghurt og, da q-skyr uten müsli. Middag: Fisk, kylling og kjøtt med poteter og ris til. Tar meg også en god del salat for å minske porsjonene. Spiser igrunn "vanlig" middag, prøver dog å velge sunt, f.eks olje istedenfor margarin ol. Mellommåltid: Enten nøtter, yoghurt, frukt eller et knekkebrød. Kvelds: 1 eller 2 skiver med grovt, hjemmelaget brød med skinke (av og til ost i tillegg), agurk og salat. Kvelds 2: Samme som mellommåltid. Har ikke regnet ut hvor mange kcal dette blir, da jeg sikkert blir helt gal av å se at det blir over 1300 :gjeiper: Ser dette ut som et normalt og greit kosthold? Kan jeg gå opp i vekt igjen av å spise dette? Har ikke spist brød, ost eller "tung," fet middag på ihvertfall 2 mnd. På forhånd takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå