Gå til innhold

Her er det farlige singellivets spørsmål

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan oppfører en fyr seg når han bare vil ha sex med deg- over lengere tid? (knullekompis)

Hvordan oppfører en kvinne seg når hun bare vil ha sex med deg- over lengere tid?

Hvordan oppfører en person som ikke er helt klar for noe- innerst inne?

Hvordan oppfører en person seg som har deg som rebound?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan oppfører en fyr seg når han bare vil ha sex med deg- over lengere tid? (knullekompis)

Hvordan oppfører en kvinne seg når hun bare vil ha sex med deg- over lengere tid?

Den uerfarne singelkvinnen: meg.

Den som kunne brukt deg som rebound: meg.

Den som ikke er klar for noe innerst inne: meg.

Siden jeg er litt uerfaren kan jeg best snakke for meg selv.

En kvinne som bare ønsker å møtes uten at det blir noen følelser møter deg egentlig sjeldent "for å finne på noe". Hun er gjerne koselig og hyggelig når dere treffes og koser seg med flørten. Hun vil ikke planlegge møter langt i forveien. Det burde være spontant! Gjerne også med andre mennesker rundt dere. Får hun følelser av at han er ute etter noe annet enn henne trekker hun seg mer og mer unna.. eller sier rett ut at hun har det best med å være singel uten forpliktelser. Da kan det være hun får til svar at Han også synes det er bra.. hvor han da muligens prøver å få henne foresket uansett. Denne kvinnen er altfor reservert! Aldri press noen som ikke er klar for forelskelse..ikke i denne høyden! man ser forskjell på en "kanskje-jeg-kan-få-følelser" og en "ikke-klar" kvinne. Hun gir helt klare signaler om hvor reservert hun er: Fordi hun vet hva det vil si å være i et forhold..og det er en grunn til at hun ikke er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt fra noen fasit (siden jeg er singel selv) men mitt inntrykk av menn er hvertfall at hvis de bare vil ha sex med deg, så blir sex raskt et tema når dere prater sammen, enten det er på sms, facebook eller når dere møtes. Eller at han bare tar kontakt sent på kvelden, bare i helgene el.l. Han er kanskje også mindre interessert i andre ting du driver med, og er kanskje ikke SÅ opptatt av å kose og gi komplementer (utover det at du er god i senga osv.)

Hvis de ikke er helt klar for noe ennå, eller egentlig ikke er så interessert i akkurat deg, så vil du kanskje merke en hot and cold-oppførsel. Hvor han tar kontakt, vil treffe deg, vil ha sex, og er ganske ivrig i en periode, for så å kjølne av igjen. Han er kanskje ikke like flink å svare på meldinger, han inkluderer deg ikke i sine planer. Du treffer han kanskje plutselig på byen, men han vil ikke henge sammen med deg og vil ikke presentere deg for vennene sine. Du merker liksom at du er den som er mest interessert.

Vet ikke helt forskjellen på en som ikke er så interessert og en som er på rebound, vil tro de er ganske like? En som nettopp har kommet ut av et langt forhold har kanskje et stort behov for bekreftelse, og vil dermed være mer på flørtern med andre damer, mer ute på byen, virker kanskje litt forvirret og desperat? Jeg hadde i allefall tenkt meg om to ganger før jeg involverte meg med en fyr som ikke hadde vært singel i mer enn 6-12 mnd. Når man har vært i så langt forhold trenger man såpass med tid for å både komme over eksen OG venne seg til tanken på å være singel.

Hvis en fyr derimot ER interessert i deg, så er min erfaring at man merker det! Du merker at han tar kontakt like ofte som du gjør det, han koser og klemmer på deg, han gir deg komplementer på en annen måte enn en som bare vil ligge med deg. Han er interessert i hva du driver med, han lurer på hva du planlegger fremover, han tar kontakt med deg på dagtid, han vil treffe deg utenom byen og han vil gjerne at du skal treffe vennene hans. Dette høres kanskje litt ukeblad ut, men min erfaring er at det stemmer. Hvis begge er interesserte i hverandre, og begge er klare for et forhold så skal det rett og slett være ganske enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det går til helvete så vet man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...