Gjest Lena Skrevet 26. august 2011 #61 Skrevet 26. august 2011 Min lenke Sjekk de blå øynene han har kjempepene øyne
LilleSpire Skrevet 27. august 2011 #62 Skrevet 27. august 2011 Hun her synes jeg har ufattelig nydelige øyne http://www.straitpinkie.com/wp-content/uploads/2011/05/Jennifer_Love_Hewitt_001_120309.jpg
kisskissbangbang Skrevet 27. august 2011 #63 Skrevet 27. august 2011 Her er øynene sine! Makan til deilig mann skal du lete lenge etter!
Gjest HunterLady Skrevet 27. august 2011 #64 Skrevet 27. august 2011 Her er øynene sine! Makan til deilig mann skal du lete lenge etter! Huff og huff..
Kløftfrid Skrevet 28. august 2011 #65 Skrevet 28. august 2011 Her er øynene sine! Makan til deilig mann skal du lete lenge etter! Er du seriøs? 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #66 Skrevet 28. august 2011 Er du seriøs? Kanskje hun liker skallede menn med brune øyne?
She_Leiva Skrevet 28. august 2011 #67 Skrevet 28. august 2011 Lippestad er jo ikke til og forakte, men at han har pene øyne tror jeg man kan legge på hylla i en god stund. Kanskje ett tiår eller noe?
Gjest Raindrops Skrevet 28. august 2011 #68 Skrevet 28. august 2011 Jeg synes Lippestad ser litt skummel ut jeg
Kløftfrid Skrevet 28. august 2011 #69 Skrevet 28. august 2011 Kanskje hun liker skallede menn med brune øyne? Flott at folk nemner andre personar enn kjendisar frå Hollywood! Eg tykkjer det er spennande med "smakar" utanom det vanlege 1
kisskissbangbang Skrevet 28. august 2011 #70 Skrevet 28. august 2011 Absolutt seriøs, synes han har skikkelig sexy bedroom eyes. 2
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 28. august 2011 #71 Skrevet 28. august 2011 Smaken er som baken, eller noe sånt Jeg har ikke noe favorittøyefarge, jeg liker alle farger. Det som fanger min oppmerksomhet er når øynene har en spesiell nyanse, og om personen har et spesielt blikk
Gjest Høne Pøne Skrevet 1. september 2011 #72 Skrevet 1. september 2011 (endret) det fins ingen oppskrift på hva som er fint og ikke. blikket har alt å si. Denne mannen har et sexy blikk. rent utseendemessig er han ikke modell-pen, men han er skikkelig mann og han har et blikk som sier alt http://www.art.co.uk/products/p12035697-sa-i1434209/gerard-butler.htm Endret 1. september 2011 av Høne Pøne 1
Mrs. Morgan Skrevet 1. september 2011 #74 Skrevet 1. september 2011 Åå jeg skal si dere hvem som har pene øyne! IAN SOMERHALDER. Jeg dør, rett og slett. Jeg har en spesiell fetisj for grå/skyblå øyne... og enda bedre; Jeg har det selv! Kunne ikke vært mer fornøyd Hehe. Men uansett: Jensen Ackles og Ian Somerhalder har de vakreste øynene i mine øyne. Hehe, det ble litt rart sagt... Megan Fox har også helt nydelige øyne. Men resten av ansiktet er jeg ikke så sikker på... Men nå snakker vi øyne da. Og ikke minst Adriana Lima! Vakreste dama på jord med DE øynene. Jeg dør litt inni meg hver gang jeg googler henne. Prøver derfor å ikke google henne så mye Amen.
Mrs. Morgan Skrevet 1. september 2011 #75 Skrevet 1. september 2011 Åå jeg skal si dere hvem som har pene øyne! IAN SOMERHALDER. Jeg dør, rett og slett. Jeg har en spesiell fetisj for grå/skyblå øyne... og enda bedre; Jeg har det selv! Kunne ikke vært mer fornøyd Hehe. Men uansett: Jensen Ackles og Ian Somerhalder har de vakreste øynene i mine øyne. Hehe, det ble litt rart sagt... Megan Fox har også helt nydelige øyne. Men resten av ansiktet er jeg ikke så sikker på... Men nå snakker vi øyne da. Og ikke minst Adriana Lima! Vakreste dama på jord med DE øynene. Jeg dør litt inni meg hver gang jeg googler henne. Prøver derfor å ikke google henne så mye Amen. PS!!! Jeg liker sjeldent brune øyne, men Rihanna er et stort unntak! HUN har nydelige øyne hun. Øynene hennes stråler. Det er noe med blikket hennes bare... Rihanna in my <3
Giacomo_P Skrevet 12. september 2011 #77 Skrevet 12. september 2011 Øynene er noe av det aller første jeg legger merke til ved en kvinde. Jeg liker alle slags øyne, men er nok aller mest svak for brune, mørke og mystiske øyne. Noen jenter har en helt speciell glans i øynene sine, som av og til gjør at jeg blir helt skjelven og kortpustet. Da er jeg nok lett å lure. Dessuden er jeg litt jalou på at jenter kan maksimere effekten av vakre øyne med en nennsomt lagt make-up. Dere vet ikke hva dere gjør med meg.... Jeg synes i grunden ansiktstråden var aller mest spennende da folk bare postet øynene sine (mine ligger der også forøvrig). Da ansiktene dukket opp, gikk den fra å være erotisk til å bare bli vakker. Mitt generelle indtrykk, er at jentene på KG har skrekkelig vakre øyne.
MuffinsLady Skrevet 12. september 2011 #78 Skrevet 12. september 2011 Klare grå-blå øyne på menn med mørkt hår er utrolig sexy Eller mørke,dype øyne med sexy blikk! Blikket spiller en stor rolle, hva skal man med pene øyne dersom man ikke klarer å sende betydningsfulle blikk et blikk sier mer enn tusen ord Selv har jeg mørke, mørkebrune smale øyne, typisk japse
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #79 Skrevet 12. september 2011 http://bildr.no/view/973188 Mitt innspill. De er egentlig klarere blå, men var bilde i sterk sol (myste lit også). De blir utrolig klare når jeg får brunfarge. 1
edderkoppdame Skrevet 12. september 2011 #80 Skrevet 12. september 2011 (endret) her er mitt ene øye. Er ikke så sint, det er lyset. Endret 13. september 2011 av edderkoppdame 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå