Gå til innhold

Pene øyne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får veldig ofte høre at øynene mine er pene.. så jeg kan legge ved hvis dere vil se link :sjenert: Bildet er kanskje ikke verdens beste.. får ikke frem blåfargen så bra.. menmen :P

Jeg er derimot størst fan av brune øyne.. sukk!

edit: fiksa link

Kjempepene øyne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg får også høre at jeg har fine øyne, men jeg vil jo har GRÅÅÅ øyne! :sjenert:

Edit: det er mine øyne på bildet altså. :fnise:

post-48962-0-57935200-1314306628_thumb.j

Endret av She_Leiva
  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Kontaktlinser ble ikke skapt for ingenting.

Skrevet

Kontaktlinser ble ikke skapt for ingenting.

Får de jo ikke på! :gjeiper:

Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Får de jo ikke på! :gjeiper:

Plaster på såret.

Mine øyne igjen.

Endret av "gjest"
Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Får veldig ofte høre at øynene mine er pene.. så jeg kan legge ved hvis dere vil se :sjenert: Bildet er kanskje ikke verdens beste.. får ikke frem blåfargen så bra.. menmen :P

Jeg er derimot størst fan av brune øyne.. sukk!

edit: fiksa link

Knallfin og spesiell farge! :)

Jeg er svak for blå, grå og grønne øyne og ser det som vakrest på både menn og damer. Hvis håret er mørkt i tillegg blir det ekstra pent! Jennifer Connelly er et eksempel på misunnelsesverdig kombo av mørkt hår og vakre blågrå øyne.

Edit; tok bort linken i sitatet i tilfelle du fjerner den i ettertid og ikke ønsker å ha den her.

Endret av Ylvina
Skrevet

Mange nydelige øyne i tråden her. :)

Jeg synes store, mørke dådyrøyne med lange øyevipper(som HunterLady) er nydelig, både på kvinner og menn. Synes absolutt ikke lange øyevipper ser for feminint ut på menn.

Veldig intense, sexy øyne (som "Gjest") er absolutt heller ikke å forakte. :)

Skrevet

Tenkte jeg kunne legge ved et bilde av mine (blå og kjedelige) øyne. De ser helt vanlige ut for meg, men andre synes visst at de er veldig fine hehe.

http://tinypic.com/r/ogl193/7

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Tenkte jeg kunne legge ved et bilde av mine (blå og kjedelige) øyne. De ser helt vanlige ut for meg, men andre synes visst at de er veldig fine hehe.

Oh, come on! Du vet de er nydelige, og ikke helt vanlige ;)

Skrevet

Her om dagen når jeg satt i t-banen så jeg en fyr med knallmørke - helt svarte øyne! De var fine de! :jepp:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg syns kontraster er pent jeg, så mørke øyne på en lys person og lyse øyne på en mørk person, men jeg liker ikke grønne øyne på gutter.

Skrevet (endret)

Synes kjæresten min har veldig vakre øyne, og de minner veldig om Joshua Jackson sine øyne:

http://mitthjerte.pysj.org/wp-content/uploads/2010/02/bishop_jr1.jpg

(Skulle egentlig legge ut bilde av typen for å vise, men vet ikke helt om jeg får lov av han. Så da blir det med Joshua-linken så får jeg sikle på min egen mann alene. :lur: Jeg dauer, han er så deilig)

Endret av KaDust
Skrevet

Ringte en kjempekjekk mann på døra for en stund siden... Han var utenlandsk men hadde kjeeeeempe pene øyne.. jeg klarte ikke se bort fra dem. :hjerter_rundt: han hadde brune vakre øyne.. kan ikke beskrive de engang.. :fnise:

Gjest "gjest"
Skrevet

Gutter med øyne er uansett en slager hos meg.

• Liker 3
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg syntes det er penest med mørkeblå øyne på gutter, også ganske markerte, mørke øyenbryn. Har selv mørke, mørke blå øyne og får ofte høre at de er sexy :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...